Gå til innhold

dreamer!

Gjest Ingen skal få!

Anbefalte innlegg

Gjest Buffy A
Skrevet

halla!! takk for praten på fredag, skjønte at noe skjedde.:-) hvordan går'e? når var ikm igjen?

håper du er beroliget ang. prøven :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halla!!:)

Byttet nick igjen?;)

Hehe, bra du skjønte det. Rekker ofte ikke å si hadet på jobb, for plutselig må jeg gå. Tusen takk for praten ja:) Ble veldig beroliget!

Her går det bra:) Gleder meg til å komme i gang med utredningen igjen.

Hvordan går det med deg?

Gjest Buffy A
Skrevet

:)

Ja jeg har byttet nick, hehe.. blir så fort lei jeg..

Ja, det blir nok godt for deg/dere å få kommet igang. Nå har dere jo en reell sjanse til å få enda mer hjelp :-) Og til å lykkes!!!

Vi ble matforgiftet hos bestemoren min igår faktisk. Skinkesteken var når jeg så på den både orange og sort og den smakte heskt, bare jeg og jenta som spiste så vi har vært oppe til 06 idag. Første gang siden jeg fikk barn at jeg er sort under øynene. tom turte ikke legge seg siden alicja kastet opp så mye så han sover nå, hun og. Skikkelig kjipt, stinker spy i hele huset :-(

Men stemoren min skulle komme å hente alt som ble nedspydd inatt av alicja og vaske det.. takk og lov..

Hva har du gjort i helgen da?

Skrevet

Ja det blir veldig godt å komme i gang:) Håper M begynner tidligst kl 9 i praksis, for da kan jo jeg levere prøven for han, så slipper vi å vente til februar. Begynner å bli litt utålmodig nå;P

Åååå nei!!! Stakkars dere:( Spiste dere den for å være høflige? Har du hørt om bestemoren din og er dårlig? Håper dere snart er i form igjen! Veldig snilt at stemoren din ville gjøre det:)

På fredag jobbet jeg. I går så vi Max Manus, og så dro vi til mamma og spiste pizza. Og i dag skal jeg jobbe med skole.. Du har vel ikke fått gjort stort annet enn å spise og spy?:(

Gjest Buffy A
Skrevet

Haha, ja, skjønner ;-p 9 er luksus da..

hun serverte både skinkestek og koteletter, og jeg hater koteletter (jeg syns det er så tørt) så jeg tok skinkestek (som jeg liker) og alicja fikk julepøLLS og skinkestek, men da tom smakte på pølsa så var visst ikke den så god heller.. Så det var nok bare veldig bad luck

Er max manus bra? Mm pizza vil jeg ha... jeg skal ha pinnekjøtt, vi spyr jo ikke lenger nå...

Skrevet

Han begynner 9, men han orker ikke gjøre det i en kopp så tidlig på morgenen, så jeg må nok vente 6 uker. Men det går vel fort;)

Uff, stakkars dere:( Var skikkelig uheldige med den middagen.

Nam, pinnekjøtt er sååå godt!

Max Manus var kjempebra, anbefales!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...