gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Hei. Var veldig kvalm de første 16 ukene omtrent. Så har jeg vært fin helt til for en ukes tid siden. Nå er jeg kvalm konstant og føles som om all mat sitter i halsen hele tiden.. Hadde også omgangssjuka natt til fredag så er uggen etter den også.. Er det flere som har det sånn? Hadde ikke sånn med mine to gutter.. Veldig trøtt og sliten og uopplagt også, så burde strengt tatt vært i seng nå..
ditte&malusken&lillebror Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Begynte med litt morgenkvalme igjen ca i uke 35.. Men er kun om morgenen og ikke hver dag.. Spyr om morgenen kanskje to ganger om uken.. Var ikke sånn med datteren min..
74skytte Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Jeg har stort sett sluppet unna noe kvalme i det hele tatt i svangerskapet, men har slitt litt med brekninger som har ført til oppkast, og det har kommet de siste ukene. Og jeg blir nesten bare verre og verre. Har skikkelig brekninger hver dag. Spesielt hvis jeg stresser litt eller har sovet dårlig. Er uke 30 nå.
Smock Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Jeg sleit med kvalme de 4 første månedene. Gikk gradvis over, men synes også kvalmen har kommet litt tilbake etter uke 30. Er 32 fullgåtte uker i morgen. Er ikke konstant og like intens som i starten, men er uggen i magen og kroppen med ujevne mellomrom. Kombinert med å være skikkelig matlei etter jula er det ikke mye som frister å putte i seg for tiden Får håpe at i alle fall kvalmen går over slik at jeg slipper å gå sånn de siste 8 ukene...! Noen som vet om det er noen "medisinsk" grunn til at kvalmen kommer tilbake mot slutten? Har hørt flere som har opplevd det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå