Karri -julibaby i magen Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Er i uke 11+6 og jeg har kun ømme pupper. Kvalmen ga seg i uke 9 og etter det har jeg ikke merket noe som helst. Ganske frustrerende! Det var faktisk bedre å kaste opp enn å ikke ha symptomer i det hele tatt!
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 jeg har ingenting!! er helt forferdelig egentlig for jeg tror ikke at det er noe der. jeg tror jeg skal prøve å komme meg til tildlig ul for å se om jeg har noen sprell levende leieboer! hehe:)
Karri -julibaby i magen Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2009 Hvor langt er du på vei? Jeg skal på tidlig UL på tirsdag. Dro til legen på fredag fordi jeg begynte å bli skikkelig bekymret da dagene gikk uten symptomer! Var forresten ikke vanskelig å få henvisning til tidlig UL...
baby'10 Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Hei. Jeg er i 7+6 og har kun ømme pupper. ikke kjent noe til kvalme og er ikke sånn trøtt som jeg leser flere er. Merker egentli ingenting til at jeg er Gravid.. rimelig frustrerende. Vet liksom ikke om vi bare ska si takk for at vi har det så greit i 1.trimester eller gå rundt og bekymre oss.. Jeg får iallefall ikke bestemt meg!!?! Skal til legen på mandag, så håoer og få en henvisning til UL. Trenger noe bekreftelse her!!
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 å det var bra at det ikke er så vanskelig, var redd jeg nesten måtte krangle meg til det. jeg er 9+4 i dag (søndag). synes det er ekkelt og ikke vite. jeg er enig med deg becca! klarer heller ikke bestemme meg for om jeg skal være glad for at jeg ikke har noen særlige plager eller om jeg skal være bekymret for at jeg ikke har det. heldige du som skal til legen så snart. jeg skal ikke før torsdag!! og det er leeenge til...hehe:p
Minnie_Moon Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Det er lett å bli bekymret når man har mistet symptomene. Jeg hadde en MA første gang jeg var gravid, og ble kjemperedd da jeg mistet alle symptomene mine rundt uke 9 da jeg endelig ble gravid igjen ett år senere. Fikk time til UL og bekreftet at det var liv. Så har jeg bitt meg merke i at det er veldig mange som mister symptomene uten at det er noe galt. Det er visst helt normalt. Mener å huske at det har litt med endringer i hormonnivået å gjøre. De aller fleste som opplever at symptomene avtar eller forsvinner kan ta det helt med ro. Men hvis man er kjempeurolig er det godt å få en tidlig ul så slipper man å være redd unødig :-)
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 Uke 9 her og mine forsvant over natten.. litt trøtt og litt ømme pupper, ellers er alt "bra". Ingen "bilsyke" mer Husker ikke fra gang til gang heller, hvordan det var sist. Har hatt MA en gang, men såpass sent at jeg da var over på 2. trimester. Ikke husker jeg fra da heller, hvordan det føltes, bortsett fra magefølelsen som sa noe var galt. Føles ikke sånn nå, men er selvfølgelig bekymret...
ble_mamma_6august 09 Skrevet 4. januar 2009 #8 Skrevet 4. januar 2009 er 9+0, ingen symptomer lengre.. men det står vel på uke til uke for denne uken at enkelte glemmer at man er gravid.. det er helt vanlig at de forsvinner
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 4. januar 2009 #9 Skrevet 4. januar 2009 Jeg er bare litt oppblåst og puppene har blitt mer og mer ømme de siste dagene, ellers null tegn til graviditet. Er 5+4 i dag
baby'10 Skrevet 4. januar 2009 #10 Skrevet 4. januar 2009 Da må vi vell bare si at vi er heldige!! tenk på alle de som går til langt uti uke 12 med kvalme, humørsvingniger og alt det der.. Vi har noen snille, søte bebiser imagen!!! Jippi.. for en deili følelse og kjenne på (uten kvalmen) Lykke til alle jenter!! Kos dere frem over nå mot sommeren... Vi må bare slutte og bekymre oss! *nyte,nyte*
AnnMari79 Skrevet 4. januar 2009 #11 Skrevet 4. januar 2009 Hei Jeg er i 8. uke og skal til legen om 1 uke. Har heller ingen andre symptomer enn litt ømme brystvorter og et skikkelig kviseutbrudd i forrige uke. Tror vi bare skal være glade for at vi slipper unna kvalme, trøtthet, humørsvingninger osv. Min samboer er iallfall superfornøyd.
ta|ie Skrevet 4. januar 2009 #12 Skrevet 4. januar 2009 Ja pris dere heldige! Kunne gjerne ha bytta bort dager med super kvalme, mot dager med matlyst og velstand
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå