Gå til innhold

Venter nr 2 i slutten av mars, trenger vi pose da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det ikke nok med lammeull og ei god dyne til å begynne med? Hun skal jo ikke ligge naken nedi der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter i slutten av april.. Er forsåvidt blitt endel varmere i været da.. Men jeg skal ikke ha pose.. Vet fra første mann at jeg uansett de første dagene og forsåvidt 2-3 første ukene ikke akkurat gikk laaange turer .. =)

Skrevet

Vi fikk i begynnelsen av mars, og vi kjøpte ikke noen ny pose. Brukte en gammel skinn-pose. Men jeg tror noe lammeull og dyne holder, men kle godt på ungen. Helst i ull ville jeg gjort.

Skrevet

Jeg fødte i slutten av februar. Bestemte meg for å avvente behovet for pose. Og det holdt i massevis med lammeskinn og dyne.

Skrevet

Takk for svar. Tror vi venter litt å ser jeg da. 1 mindre ting å tenke på. Har ikke alt klart ennå. Og plutselig er det ikke så lenge igjen:) Å har hun det like travelt som storesøstra så kommer hun for tidlig også:)

Skrevet

Jeg fødte 2 mars for snart 3 år siden, og da var det full vinter og 10-, så her brukte vi posen til førsten av mai ihvertfall..

Sikkert ikke det du ville høre men, he he. Uansett tar det jo ikke lange stunden å skaffe seg en dersom behovet skulle melde seg:o))

Godt for alt man slipper å kjøpe sier nå jeg:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...