Qvinde Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Har de siste par-tre månedene vært helt fullstendig vill etter å tygge isbiter. Spiser ganske mange om dagen. Jeg har også lagt inn lokket til en plastboks i fryseren, og dekket med vann blir det en deilig plate med tynn is som er så god å knaske på. Denne tygde jeg i med fortennene, og har nå brukket noen biter av den ene tannen min(!) Allikevel klarer jeg ikke å holde meg unna isen.. Hehe, er litt tåpelig, ja;-) For øvrig har jeg aldri tidligere (før jeg ble gravid) "klart" å tygge i is, da jeg har grøsset litt av det. Merkelige greier...
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Hehe...husker svigerinnen min hadde samme dilla. Hun brakk ikke tenner, men tannlegen så slitasje på tennene etter all is-tyggingen... Hehe! Men jeg vil likevel ikke påstå at frosset vann er det værste å få dilla på da:=) Mye rart man skal gjennom i graviditeten:=)
Qvinde Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2009 Huff, ikke bra med slitasjeskader da, hehe:) Men, nei, er vel ikke noe ille å ha dilla på foruten det med en liten risiko for tennene. Har ellers fryktelig lyst til å spise såpe, men skjønner jo at det ikke er noen god idé, så holder meg unna. Bare sikler etter det i smug:-p
Hakkamella Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Da min mor gikk gravid med meg hadde hun helt dilla på jord og stein. Hun gikk stadig og sjekket fuktigheten i blomsterpottene, for så å bare slikke jorden av fingertuppen. Og det var visst himmelsk. Etter gangvasken, da bøtta ble skylt ut, måtte hun smake på småsteinene/sanden som hadde samlet seg i bunnen av bøtten når hun tømte den. Ikke fatter jeg at hun klarte det, men tydeligvis var det noe kroppen hennes manglet av mineraler samt at hun trengte knasingen. Hun endte opp med svææært slitte tenner etter 9 mnd hehehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå