★minijente★ Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 ser flere spør om søking på fødeplass? det har ingen nevnt for meg.. må eg søke om å få føde på haukeland??
flypapir Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Legen eller jordmor gjør dette for deg på 1.kontroll... (det er hvertfall min erfaring)
★minijente★ Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2009 hmmm.. oki. verken lege eller jordmor har sagt noe til meg. bør eg spørre henne neste gang?
flypapir Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Ja, spør om det neste gang... Jeg har vært gravid 4 ganger(mistet to ganger) og hatt 3 ulike leger disse gangene og alle har sendt inn brev på 1.kontroll. Kan jo være at de har gjort det uten å si noe?!
★minijente★ Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2009 takker for svar,begynte å kave litt nå om eg hadde gglemt noe... de har sikekrt bare sendt inn uten å si noe til meg..
soleia Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Det er dei i Osloområdet som søkjer om fødeplass. Legen/jordmor søkjer om ordinær ul til deg på Haukeland, og då registrerar dei deg der.
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #8 Skrevet 4. januar 2009 Nei, det må du ikke :-) Men du kan velge å dra til Voss om du vil. Mange som velger det pga den gode servicen der.
★minijente★ Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 4. januar 2009 har litt lyst til voss men det er så langt at eg tror eg holder meg her i bergen... reiser eg til voss så kan ikke mamma komme på besøk eller noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå