Gå til innhold

Får dere mange negative kommentarer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir skikkelig lei meg fordi så mange sier at jeg burde visst bedre enn å bli alenemor. Ingen bryr seg om at jeg har det bedre alene.

Hvis jeg sier at jeg har det fint alene, får jeg beskjed om at da burde jeg ikke giftet meg og fått barn. Mannen min forandret seg mye, og ble bare opptatt av å feste etter at barnet vårt ble født. Han klarte ikke å tilpasse seg familielivet, og nektet å ta ansvar. Og jeg satt alene med fortvilelsen og bekymringene. Som nå, bare at det er ikke så mange fortvilelser og bekymringer lenger. Jeg har det fint. Men liker ikke at så mange mener jeg skal være lei meg for at jeg er mislykket.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vel ikke fått noen direkte kommentarer om det..Men folk snakker vel om det.Da vi ble sammen visste jeg godt hvilken type han var,glad i festing osv. Men han skjerpet seg mye,og det gikk bra lenge. Men hadde sine glipper av og til.. Til slutt var det så ille,at jeg ikke så noen annen utvei.Jeg fikk støtte av familie og venner for valget jeg tok.Jeg har selvfølgelig følt meg veldig mislykket fordi det ikke funket,men vi har det egentlig veldig bra alene.Sikkert mange som har tenkt og sagt: ja nå kan hun se som valgte å få barn med han der osv. Men jeg kan ikke gå rundt å tenke på det.

Ikke bry deg om hva andre måtte si om deg og ditt valg. Det er bedre at du og ungen/ungene har det bra nå,det er det viktigste :)

Skrevet

For noen merkelige mennesker du omgås som sier sånt til deg!

Kos deg du. Uten denne mannen som så tydelig ikke var klar for alt ansvaret. Du klarer deg fint alene, som så mange av oss andre også gjør.

Lykke til :-)

Skrevet

Ja har fått noen negavtive kommentarer, men gidder ikke bry meg om hva de taperne mener.

Jeg er veldig lei av å høre at det er så synd på meg som er alenemor..

Tok valget selv i begynnelsen av sv.skapet pga exen min ville jeg skulle ta abort, men jeg var bestemt på å beholde uansett :)

Angrer ikke på valget for jeg har en herlig og blid datter som jeg er så stolt over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...