Gå til innhold

Blir man like glad i alle barna sine...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid igjen, og kjenner at jeg syns det er rart om jeg skal greie å elske den nye like høyt som jeg elsker tassen min... Jeg elsker jo han så utrolig høyt, er det plass i hjertet til flere? Teit spørsmål kanskje :)

Men er det virkelig sånn at man elsker alle barna sine like høyt og uhemmet, eller vil det naturlig bli en "favoritt"?

Håper på mange og ærlige svar, kjenner dette bekymrer meg litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for hver baby jeg har fått så har morslykken boblet like mye :D

Har 3 nydlige barn ;)

Husker jeg tenkte som deg da jeg var gravid med nr 2. Trur det er vanlig å tenke sånn når man går gravid med nr2. For man er jo så utrolig glad i det barnet man har, og blir man virkelig like glad i neste? Å ja det blir man ;)

Skrevet

Det blir du :)

Jeg ble nesten bekymret etter 2.mann var født om jeg var mer glad i han enn i første. Det er jeg ikke, altså, men det blir mye fokus på baby når nr. 2 kommer, så ikke glem nr. 1...

Jeg elsker begge mine mer enn noe. merkelig, men det virker nesten utømmelig. ;)

Skrevet

Ja, men på ulik måte kanskje. Jeg elsker både gutten og jenta sååå mye. Men jenta er kose-godjenta mi og gutten er tøffingen min. De har ulik personlighet, og jeg elsker dem akkurat like mye for akkurat det de er. Tenkte som deg, men var også litt redd for at den eldste skulle bli dyttet tilside og at jeg skulle bry meg mer om den minste. Men slik ble det ikke.

Skrevet

Det bekymret meg også veldig i andre svangerskap.

Men ja du vil oppleve at du har kjærlighet nok til alle som måtte komme:-)

Tror man bare må oppleve det, litt vanskelig å forklare.

Men her i gården er det ingen favoritt, eller det vil si..... begge guttene er favorittene mine:-)

Lykke til med nummer 2!

Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke. Du blir alltid litt mer glad i den med mørkt hår.

Skrevet

Ja!!! Mammahjertet har plass til alt :) Ikke et teit spørsmål. Lurte på akkurat det samme da jeg venta nummer to :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...