Gå til innhold

Han "orker" ikke å komme i hvert samleie ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo har et flott sexliv, vi har sex ofte og det er bra sex, men det er en ting som plager meg. Han kommer ikke alltid ? Og det er ikke fordi han ikke klarer, det er fordi han ifølge han selv ikke "orker" ?! Han sier at selxe utløsningen ikke er alt for han, at han synes sexen er kjempegod, også uten denne biten. Hadde det enda vært slik at det skjedde de gangene jeg la opp til sex, men neida, det skjer like gjerne de gangene det er han som byr opp til dans..

Jeg forstår det bare ikke, er dette helt unormalt ? Jeg lurer så fælt på hvorfor det er sånn. Jeg har sagt til han at jeg synes det er stressende for meg, da jeg føler han bare har pliktsex, eller at det blir kjedelig sex da. Sexen er for meg mer intens når man jobber seg opp mot klimax og jeg merker jo forskjell på han også når han "jobber" for å komme. Det er mer intenst de gangene rett og slett. Noen som kan spørre kjærestene sine om dette ? Hva tenker dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Hender han er veldig sliten pga forskjellig, og da får han ikke til å komme. Jeg pleier da å runke han til han kommer, så han bare kan ligge og nyte. Massere ballene samtidig + en liten finger oppi anus. Han kommer som et olja lyn, og alle er happy etterpå! :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Sliter med det samme. Men han synes rett og slett magen er et hinder, så han gir seg etter jeg har kommet. synes også dette er trasig, så bruker gi han en blowjob. Det setter han pris på :) Håper det bedrer seg når ungen er ute og jeg får noenlunde normal kropp igjen, hehe

• 3 uker senere...
Skrevet

Om dere ligger i skje-stilling så er ikke magen i veien :)

Hmm.. mannfolk som ikke synes det er viktig å komme.. Jeg er dame, og jeg synes av og til at det godt med sex uten at jeg kommer, men mannen min kommer alltid uansett.

Kanskje han er sliten?

Noe som plager han?

Det høres litt merkelig ut, men om han liker kosen og ikke har den store driften/tømmebehovet så høres jo det strengt tatt ganske avslappende ut.. er jo ofte mannfolka 'vil' ganske mye oftere enn oss damene..

Skrevet

Eksen min var sånn- og det viste seg han var homo.

• 4 uker senere...
Skrevet

Aldri opplevd dette selv - virker litt rart... Er han i god fysisk form da, eller kanskje overvektig? Er han det siste kan det faktisk være at han blir for sliten - sex er hardt arbeide ;-)

Skrevet

Hei!

Her er det viktig å ikke stresse problemet. Har selv opplevd det samme i perioder, og da var det sånn at hun jeg var sammen med da ble skuffet og ga uttrykk for at det var veldig viktig for henne at jeg kom også, noe som jo er forståelig, slik har jeg det også. Men det gjorde at jeg begynte å tenke på det når vi hadde sex, noe som ikke bare gjorde det vanskeligere å komme, men også vanskelig å nyte sexen. En ond sirkel altså..

Mitt råd er å snakke med han, og si at det ikke er så viktig for deg om han kommer eller ikke, så lenge han har det godt. Så vil nok problemet løse seg av seg selv. Men ettersom du skriver at du allerede har gitt uttrykk ovenfor han at du blir stresset av det, så må du velge dine ord med omhu, og virkelig overbevise han om at det virkelig ikke er noe problem for deg. Kanskje tom si at du synes det er kjempebra at han orker så lenge, og at det bare er deilig for deg uansett.

Håper det hjelper :)

(Mann 26)

Skrevet

Jeg har alltid lurt på hvorfor det er akseptablet at kvinner ikke får orgasme under samleie, mens det kreves at menn skal oppnå dette hver eneste gang? For meg er ikke det å få orgasme det som er det viktigste, men å ha det godt og kose seg sammen med partneren min. I stedenfor å lage et problem ut av dette, så er det kanskje lurere å slå seg til ro med at han har det bra, slik han gir uttrykk for.

Å stille spørsmål om hva som er normalt og unormelt ved seksualitet, har også lite for seg. Hvem skal i såfall bestemme hva som er hva?

Skrevet

Nei skjønar dette kan vere eit problem. Kunne håpt me og hadde hatt dette problemet til tider. Sjølv har eg ikkje hatt det problemet med min elskar. Men har sex kvar dag minst og same brunsten heile tida, som ein hingst. Lurar på om han aldrig får nok. Men sjølvsagt likar eg det, men stundom kan det bli for mykje for ei dame som er sexglad og. Spesielt i helgane.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...