lego Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 hvis mannen er uenig i fargen eller mod eller noe sant? Eller prøver dere å møtes på halveien? Kom over ett tilbud i dag, på sprinkelseng og stellebord, men det var kun i rødt. Og ettersom vi ikke vet kjønn på klompen så ville ikke sambo kjøpe det, pga fargen. Jeg synes det var kjempefint i rødt, men jeg kjøper det ikke så lenge sambo er uenig. Det er jo så mye annet fint babyutstyr som vi kan bli enige om. Fikk svar på bim at fargen ikke spiller noen rolle og at de hadde kjøpt det...
tertilus Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 rødt er ingen jentefarve etter min mening så det går til begge kjønn. jeg har også en mann som "legger seg oppi" kjøp av barneutstyr. er gøy, men samtidig ønsker jeg siste ord. he he. e
velsignet med to Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Er enig i at rødt ikke bare er for jenter. Men på sånne ting ville jeg tatt mannen sin mening med i "regnskapet". Hadde det vært en body, derimot...
Sylteflesk Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Vi er jo to om å betale, så begges mening teller like mye. Men vi spør ikke hverandre om "lov" til å kjøpe et klesplagg, altså. Men slike ting som møbler og større ting synes jeg faktisk det er greit å være enig om. Og for øvrig synes jeg rødt er en utmerket farge til begge kjønn, men hadde ikke kjøpt det hvis mannen var uenig.
lego Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2009 Jeg mener heller ikke at rødt er en "jentefarge" Har en sønn som har brukt masse rødt jeg. Særlig i gensere osv Men jeg synes det er ganske stor forskjell på en genser og en seng liksom... Det er en seng hvor den ene siden kan taes vekk, så hele sengen kan jo da brukes litt lengere, gjerne 2-4 år, og det blir jo feil hvis vi ikke er enig i valg av seng, synes jeg... Mulig det bare er jeg som er rar...
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 3. januar 2009 #6 Skrevet 3. januar 2009 kommer helt ann på. Klær hadde jeg kjøpt selv om han var uenig. Men ikke dyre, store ting som sprinkelseng, stellebord, vogn osv..
ditte&malusken&lillebror Skrevet 3. januar 2009 #7 Skrevet 3. januar 2009 Jeg hadde ikke hatt noe som helst problem med å bruke røde ting til gutt, men hadde ikke kjøpt noe som mannen min var uenig i. Ingen av oss bruker mye penger på "store" ting uten å bli enig med den andre først.. Føler det er eneste måten å gjøre det på når man har felles økonomi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå