Gå til innhold

Planlegger å bli gravid August 09 :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier, så har jeg og min samboer best oss for å prøve å bli gravide fra august 09 :):) jeg gleder meg kjempemasse!! Grunnen til at vi prøver akkurat da er at da er jeg forhåpentligvis i ny jobb, og kan jobbe lenge nok til å få full fødselspermisjon :):) studerer nå, så er ferdig i juni. Det er stor etterspørsel på folk i mitt yrke, så det er ikke no problem å få jobb!!

Jeg gleder meg kjempemasse :) hehe..har ikke sagt det til noen av våre venner eller familie, og det kommer vi nok ikke til heller, får vi får en positiv graviditetstest!Måtte bare si det ett sted, så derfor jeg skriver her hehe..

Hvis noen har noen tips, er det bare å komme med de!

Jeg er forresten 22, hvis det har noe å si :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende da! Jeg fikk min første da jeg var 22:) prøver på 4.mann nå.

Det er veldig lurt å slutte med p-piller (viss du bruker det) i god tid før, kanskje allerede nå. Det kan ta tid å bli gravid etter mange år på pillen.

Lykke til! Du har mye bra å se frem til!

Skrevet

Ja det er veldig spennende hehe, har begynt å planlegge oppussingen av barnerommet allerede..;) er jo så morsomt!

Jeg har ikke gått på p-piller på litt over 7 mnd, tåler ikke det, går ikke på noe annet prevensjonsmiddel heller, håper bare det er lang nok tid, blir jo ca 1 år uten p-piller når jeg håper jeg er gravid :)

Har noen noe tips på vitaminer,kosttilkudd, evt andre ting som er greit å ta når man prøver å bli gravid?

:)

Skrevet

hei :)

Har et råd, og det er: Ikke tenk for mye på det! Vet det er vanskelig, men det er sikkert det eneste du tenker på :) Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...