Gå til innhold

Mikroskopisk blod i urinen. Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har hatt blod i urinen hver gang den blir stixet. Synes ikke jeg får klart svar fra hverken lege eller jordmor. Blir jo bekymret for at det er noe alvorlig galt med nyrer el.urinveier. Ikke leukocytter el.andre ting i urinen.

Flere som opplever dette og som er blitt beroliget av lege?

Er i uke 28 nå.

Vennlig hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg har hatt det. jeg har hatt urinv. så det kan være en grun, eller rett og slett fordi jeg er gravid,etter seks... mange grunner og ikke farlig. dem gidder ikke sende det til dyrkning lenger på meg fordi nå vet dem hva det kommer fra...det er nok ikke farlig, da hadde det for det første vært snakk om større mengeder blod..

Skrevet

det var visst masse skrivefeil...hehe..litt tidlig for skrivekunnskapene ennå=)

Skrevet

Når man er gravid får man større mengde blod i kroppen og slimhinnene i kroppen blir da hovne, blodfylte og ofte lettblødende.. Mange får pga dette f.eks plager med blødninger i underlivet etter samleie eller veldig tett nese og neseblødninger.. I urinveiene er det jo også slike slimhinner som er lettblødende så det er nok ofte forklaringen på at man får utslag på blod ved stixing av urinen... Så lenge det bare er blod man får utslag på så gjør man ikke noe mer ved dette. Om du bekymrer deg over dette HI så snakk med jordmoren/legen din om dette så får du nok en forklaring lpå det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...