Gå til innhold

Hvor lang tid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tar det fra eggeløsning til egget er befruktet til det fester seg,og når man kan kjenne første symptom og i tillfelle hva??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde EL nyttårsaften (tror jeg) Kjenner stikkinger i underlivet,mest på høyre side..er det egget som eventuelt fester seg??

Også stikkinger i puppene..

Skrevet

Fra befruktning bruker egget ca 4-6 dager fra eggleder til livmor, det fester seg i livmor ca 6-8 dager etter befruktning.

Når man kjenner symptom er så individuelt. Jeg merket det 9 dager etter eggløsning, og det var ganske kraftig murring i livmoren. Kjentes akkurat som mensen kom i hvert øyeblikk. Ellers hadde jeg ømme bryst, men det hadde jeg alltid mellom EL og mensen uansett, så tok ikke det som symptom. Eneste forskjellen var at nå fortsatte det også etter IKM.

Dette var de eneste symptomene jeg hadde fram til uke 7-8, da fikk jeg bittelitt kvalme også.

Ellers er det veldig lett å få mange symptomer om man kjenner til den lange symptomlista som verserer både her inne og på andre forum. Så et tips er å ta den med en klype salt.

Skrevet

Takk;)Jeg har bare så mye murringer,så føler det skjer noe,men som du sier symptomer og innbildning går hånd i hånd. Det er lett å kjenne etter alt mulig når man så gjerne ønsker seg noe så høyt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...