Gå til innhold

bilseter og babyting i sverige

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, er det noen har som har erfaringer med å kjøpe bilsete til baby i sverige? er det likt mht sikkerhet i forhold til de norske setene? og evt hvor mye billigere er det enn i norge? finnes de samme bilsete merkene i sverige?

har til mine to andre barn kjøpt nye bilseter her i norge, men nå lurer jeg på å kjøpe i sverige!

fint med mange svar og erfaringer, takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt på denne, for jeg trenger svar!

Skrevet

Det babysete jeg skal bruke nå er kjøpt i Sverige. Tror det var ca 500 kr billigere enn her i Norge. De har de samme setene der som her! Det var ett "Akta Kraco" sete som ble kjøpt, med base! (Er bestemor og bestefar som har kjøpt det, og det står hos de til babyen kommer-derfor jeg ikke vet så mye...)

Skrevet

Vi kjøpte bilsete og vogn i Sverige da vi ventet jenta vår. Akkurat de samme merkene som de har i Norge kjøpte acta graco sete og emmaljunga vogn). Mener å huske at vi sparte noen tusen på det tilsammen...:)

Skrevet

Nå er det ikke så mange norske bilseteprodusenter, om noen i det hele tatt(HTS kanskje?) Da er det heller flere svenske produsenter. Så ja, du finner de samme merkene i Sverige som i Norge.

Prismessig vet jeg ikke, men tror ikke det er de store forskjellene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...