lego Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Kom over ett bra tilbud i dag, på sprinkelseng og stellebord. Men de hadde det kun igjen i rødt! Og vi aner jo ikke kjønn på babyen.... Synes det var kjempefint, og bunnen på senga kunne settes i tre (?)forskjellig høyder, i tillegg til at den ene siden kunne fjernes helt. Sambo ville ikke kjøpe det pga fargen.... Hva hadde dere gjort?
lykkeligmamman Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Samme hvilken farge senga har,vel! Ingen guttefarger og je ntfarger i denne verden! Det er bare samfunnsstyrt,det. Det er nå min mening! Kjøp senga du! Skikkelig sprekt! Tilbud attpå!! Stå på!
Musemor med tre søte små Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Ville nok ikke gitt en rosa seng til en gutt, men rød går da helt fint. Liker du den, kjøp den ;-)
Bic&Bac Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Dere kan jo evt. male den hvis dere ikke liker fargen.
lego Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2009 Tenkte litt på det jeg og, men da går egentlig vinninga opp i spinninga, for da kan vi like gjerne kjøpe en hvit seng f.eks, og annen type stellebord til omtrent samme prisen.
Divinity Skrevet 3. januar 2009 #6 Skrevet 3. januar 2009 Når jeg leste overskriften din tenkte jeg "hvorfor ikke". Vet om en gutt som har rom inspirert fra filmen cars. Så han har 1 vegg knallrød, rød seng ++ og det er kjempestilig.
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 3. januar 2009 #7 Skrevet 3. januar 2009 Rødt er jo ofte stiligere til gutt enn til jente, fordi den krasjer så med rosa (og lilla etter min mening). Min gutt har mange røde plagg, og jeg liker veldig godt den fargen til en tøff gutt :-)
lillebøllaspringmadrass Skrevet 3. januar 2009 #8 Skrevet 3. januar 2009 Jeg synes det hørtes veldig fint ut jeg! Bruker masse rødt til mine gutter:) De har begge røde bilseter feks:)
lego Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 3. januar 2009 Jeg har ikke noe i mot rødt til gutter, har en sønn som har brukt masse rødt jeg.... Men jeg vil ikke kjøpe noe (av større, dyrere ting) uten at sambo er enig, uansett hvilken farge det er...
3snuppeliner Skrevet 3. januar 2009 #10 Skrevet 3. januar 2009 Rødt er skikkelig sprekt, go for it=:-)
Lykke X 4 Skrevet 3. januar 2009 #11 Skrevet 3. januar 2009 Rødt er tøft til gutt Hadde ikke hatt problemer med å velge det
mamman t o.a Skrevet 3. januar 2009 #12 Skrevet 3. januar 2009 liker røe ting jeg:) selv om jeg har gutt:) min sønn har rosa smokker å slipps å lilla skjortee å han da.. farger er farger.. idag går gutter med rosa å rødt de også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå