JUHU!:) mamma til 3:) Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Flere som sliter med dette i graviditeten? Noe en kan spise av kosttilskudd? cremer en kan bruke? Hvilke kjønn venter dere;)?
Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Å ja..gjett om jeg gjør!! Skikkelig irriterende! Det jeg gjør for å slippe plagene er å smøre meg med krem fra Bodyshop. Jeg bruker den som lukter sjokolade, og den er fenomenal på min hud. Må smøre meg rett etter dusjen, og da holder det til neste gang jeg dusjer. Fingrene må smøres jevnlig, da de vaskes støtt og stadig:-) Vi vet ikke hva vi venter enda..
mammapusen Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Jeg bruker strawberry body butter fra bodyshop!
@nneliten Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Uff, ja... Og må innrømme at jeg er altfor slapp med å smøre... Tar også imot tips om gode kremer! I første svangerskap brukte jeg spenol fra apoteket - fungerte supert, men finner den ikke på apoteket her vi bor nå. Venter gutt nummer 3 :-)
entil :) Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Spenol selges på de fleste matbutikker Den holder dessverre ikke for meg. Jeg har problemer med tørr hud når jeg ikke er gravid også jeg da.... Jeg bruker også BodyButter fra BodyShop. Liker Mango best (er for ekstra tørr hud). I ansiktet bruker jeg Avene sin krem for ekstra tørr hud. Den er den beste jeg har funnet, men jeg er fremdeles så tørr i ansiktet at jeg flasser i pannen og på nesa..... noen som har tips om en fuktighetsmaske kanskje?
JUHU!:) mamma til 3:) Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2009 Tusen takk for svar! Her blir det å prøve det ene etter det andre, til jeg finner noe som funker. Ser lite fint ut og "flasser" på alle klær.Ikke gøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå