Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Testet i går med vanlig CB, det føles sååå lenge siden, men kan HCG ha kommet mer frem nå da tro? Det er over 24 timer siden nå. Er 11dpo.
Fru Hormonell Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Vent litt til om du klarer!!Du klarer det;)
*Ønskergjerne* Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 anbefaler deg å vente jeg... lenge til IKM? jeg er 7 dager over jeg å IKKE testa:p
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2009 Litt til? Par timer da el hehe... Nettop tisset, så må vente 2 timer evt, får å ta testen alikevel. Skal ikke drikke noe nå. Med min minste så testet jeg positivt på 9dpo og da holdt jeg meg bare i 1 time ;O)
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2009 IKM er vel 7.januar. Vet det er lenge, men klarer ikke å legge fra meg at jeg testet tidlig med min minste.
Lillemy-77 Skrevet 3. januar 2009 #6 Skrevet 3. januar 2009 Heisann:) Jeg skjønner deg såååå godt!! Jeg er akkurat som du. Tester så tidlig som overhodet mulig. I morgen er jeg 10 dpo, men MÅÅ bare teste allerede... Jeg også testet tidlig sistgang, men vet ikke om det er noen sammeheng fra gang til gang med hcg-nivået. Har bare billig-strimler liggende jeg da, så gjør liksom ikke noe om jeg kaster bort noen heller. Ønsker deg masse lykke til, og få høre om du tester ikveld da:) Klemmer!!
atsjo Skrevet 3. januar 2009 #7 Skrevet 3. januar 2009 Vent til imorgen du:) Hvis ikke kommer du sikkert til å ville teste imorgen også hehe.. og tenke at kaaanskje det ikke slo ut siden det ikke var morgenurin!! Masse lykke til:)
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 3. januar 2009 Disse 2 timene som nå straks har gått, har jeg bare gjort meg klar for å ta testen, så jeg tester om 20min ca ;O)
Torjus og Lones mamma Skrevet 3. januar 2009 #11 Skrevet 3. januar 2009 Ja, nå er vi mange spente rundt omkring!
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 3. januar 2009 Jeg ser bare den j*** skyggestreken igjen. Tok vanlig CB test. Kanskje bedre å kjøpe der strekene blir røde, for da kan man jo se noe rosa om den er svak da.
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #13 Skrevet 3. januar 2009 Altså, du fikk en vanlig strek og en skyggestrek?
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 3. januar 2009 #14 Skrevet 3. januar 2009 Tenker du er gravid jeg:) Ta en ny test på morgenen om to dager;) Få høre hvordan det går da! Jeg har forresten alltid testet veldig tidlig og fått de super svake strekene! Så skjønner hvordan du har det! Denne gangen klarte jeg å vente til 2 dager over ikm før jeg testet første gangen. Da var den ganske svak, men ble litt sterkere etter 8-10 min. Så testet jeg igjen idag og da var den sterkere:)
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #15 Skrevet 4. januar 2009 Ja, vanlig strek og en tydelig skyggestrek, som ikke er blå i fargen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå