lego Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Det skal gå automatisk, men det er ikke alltid det gjør det alikevel! Jeg måtte ned og gi de beskjed om at jeg ikke hadde mottatt noe, da hadde det gått to mnd siden fødselen. De hadde registrert fødselsdato og alt på ungen, men betalingene hadde uteblitt. Men det ordnet seg raskt, og jeg fikk det jeg skulle ha. Husk at du får ikke for den mnd du føder.
gutteklubben grei Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Førstegangsfødende må vel til NAV og registrere bankkontonummer i det minste?? Synes å kunne huske at jeg gjorde det..
flypapir Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 Vi måtte ikke på nav... Mener å huske at vi fylte ut et skjema på sykehuset?!
Lykke X 4 Skrevet 3. januar 2009 #6 Skrevet 3. januar 2009 Du må søke om barnetrygd dersom du har barn fra før (særkullsbarn) og har vært enslig forsørger. Eller trenger du ikke søke.
mamman t o.a Skrevet 3. januar 2009 #7 Skrevet 3. januar 2009 til meg gikk det automatisk,men kjenner også noen som måtte ta kontakt for at de ikke kom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå