Fru Hormonell Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Jeg pleier alltid å få mensen den 12 hver måned. Hadde en SA i oktober, (eller kjemisk graviditet). Dvs Testen slo ut dagen før forventet mens,men begynte å blø veldig den 14.Tok test hos lege og hcg,og den ble svakere og svakere. I november fikk jeg mensen igjen,denne gang 15. Spørsmålet mitt er da,når dere tror jeg hadde eggeløsning i desember? Rundt 29,kan det stemme?? Regnet da ut i fra den 15 og ikke 12 som tidligere måneder? Nå stikker det i puppene,men det er vel bare innbildning;) Man blir jo tullete av denne prøvingen:( Lukter også annerledes av urinen..hmmm flere som har opplevd det? Vi har hatt sex fra den 25 til nå,er det mulig at det kan ha klaffet med eggeløsning??? Klem til dere alle prøvere!!!!
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Du er likt som meg du da!Jeg hadde også Tr sist 15 des med alltid Tr den 15.så da har vi 30 dagers syklus med EL på nyttårsaften:) Vi begynte å sex fra 2 juledag(som blir dag 11 i syklus)og holder på enda med annenhver dag.Er nå på dag 19.Vi skal forsette til vi er på dag 26.Etter det er det bare 1 uke til IKM,så da får vi ikke gjort stort mer. Håper det har klaffet for dere!Håper vi også klarte det denne gangen da:)
Fru Hormonell Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2009 Oi,da krysser jeg fingrene for begge to jeg;) Tenk om det hadde klaffet for oss begge!!! Jeg gir liksom litt opp jeg,når jeg antar at eggeløsningen er over,mens du er "flink" og holder på noen dager til. Hmm kanskje det er lurt ja;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå