Shabby Cheap Chic Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Kunne tenkt meg å bli interiørmaler men finner ikke noe god info om det når jeg googler.. Noen som har noen tips?? Kanskkje det er en av dere her inne..?
24♡april Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 mange driver nok privat oxo. jeg ville tatt kontakt med ett firma å spørre hvordan man får jobb eventuelle kurs osv:) kanskje du kan søke jobb å ett sted å lære mens du tjener penger osv.. tror du må ringe de som driver med det..
Shabby Cheap Chic Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2009 Ok, jeg må jo ha noen form for kurs.. Kan jo male men kan ikke alt liksom.. hehe...
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Du kan ta malerlinjen på videregående. mener det er 2 år skole og 2 år i lære. vet det ihvertfall er en dibber som er maler, kanskje hun ser tråden=)
Shabby Cheap Chic Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2009 Oi 2 år skole for å bli interiørmaler... hehe.. trodde virkelig ikke det gitt.. Er ikke så lett å finne noe info om hva man trenger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå