suzi27 Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 ville dere valdt etter hjertet eller hode?? med det mener jeg ønsker du og jobbe i noe som er sikkert men desverre ikke har så god lønn noe du vet hva innebærer og du vet du liker. eller kaste seg ut på noe helt nytt og spennende med god lønn som men er usikker på om man ikke liker forde man ikke har prøvd det? svar helt ærlig
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Jeg ønsker å komme inn på det hodet har valgt, men føler det er enklere å komme inn på det hjertet velger, men dette er pga karakterer.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 jeg sto/står ovenfor det valget. jeg har 2 muligheter 1 det som hjertet sier, som er min store interesse. som gjør at man stort sett altid vil jobbe i kommune eller stat og temlig dårlig lønn 2 god lønn med mange muligheter, som jeg har "talent" til, men som ikke er av noen stor interesse men helt ok. jeg var veldig lenge på nr 2. for jeg vil så gjærne kjøpe et hjem til meg og sønnen min osv. men jeg ender på nr 1. for jeg vet at jeg vil bli en mye bedre ansatt om jeg går for det og jeg vil trives langt bedre :-)
suzi27 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2009 jeg sliter selv. 1 jeg velger sykepleier forde jeg har en stor drømm om og bli jordmor ikke så godt betalt men vet jeg er flink i helse yrker forde jeg har hjelpepleier bakrunn 2 sjøfart og logistikk godt betalt men har alderig prøvd men høres intresant ut. tror jeg kommer til og velge nr 2
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 Står mellom 2 sånne valg jeg også 1)sykepleier. Interessant, jeg jobber i helsevesenet så har jo fått prøvd meg litt, og elsker jobben min! MEN dårlig betalt. 2)Siviløkonom. Har anlegg for og interesse for det, men det er ikke den store drømmen... Men veldig godt betalt og utrolig mange muligheter, så det er kanskje lettere å finne en helt ny type jobb hvis man har gått seg lei, enn som sykepleier hvor mye av jobben er den samme uansett om man får ny jobb. Blir nok nr 2, penger er litt for viktig :-(
suzi27 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2009 jeg tenker også litt sån jeg da, at når jeg får godt betalt på en jobb og jeg har mulighet for å utvikle meg tror jeg at jeg kommer til og like jobben uansett. jeg skal være så ærlig og si jeg jobber for pengenes skyld og ikke forde jeg liker det.jeg ønsker meg en trykk økonomisk fremtid, og hvis noe skulle skje for eksempel med meg og samboer vi jeg alikevell klare meg godt uten og snu på hvær eneste krone, har vert alene mor vet hvor tøft det er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå