Gå til innhold

Flere som vurderer å vente litt nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres kanskje litt rart ut men jeg er selv født på slutten av året og har alltid vært redd for at mine barn skal bli det. Det er så innmari kjipt å være den siste som fyller år og så er det dette med skolestart. Et desemberbarn er jo et helt år mindre enn januarbarn ved skolestart...

Min første datter ble født 5.jan så den greide vi akkurat. Nå har vi prøvd på nr 2 i 8mnd så det vil vel være galskap å "vente" nå.... Vingler frem og tilbake på hva vi skal gjøre nå.... kanskje er vi bare skikkelig teite og bær være glad bare vi blir gravid igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, sånn har vi tenkt også. Jeg er født seint i oktober og mannen min tidlig i desember. Datteren vår er født i mars, og det er vi godt fornøyde med... Så det er mulig vi tar det litt med ro snart. Samtidig henger det litt over meg at det kanskje er da det kan klaffe.... Man blir passe rar av dette, har jo egentlig ikke sååå mye og si. Men likevel...

Skrevet

Her har vi vel egentlig blitt enig om å stå over akkurat den PP-en som vil gi et desemberbarn. Mannen min er selv født tidlig i november, og har egentlig aldri følt at det har plaget ham, men vi ønsker likevel å unngå äkkurat den siste måneden i året. Krysser fingrene for at det skal klaffe før det, men det spørs vel. Er i 2. PP etter MA nå. Ble gravid på 1. forsøk med dattern min, og på 2. forsøk den gangen det endte med MA, men frykter at det ikke blir like lett denne gangen...Jeg hadde termin 31. mai da det endte med MA, og jeg syns at det var et perfekt tidspunkt, men nå føler jeg at jeg skal være glad bare vi klarer å få et barn til....

Skrevet

Jeg har også nettopp hatt en MA, utskrapning i går. Ventet juli barn. For min del er jeg bare glad om jeg blir gravid igjen raskt og faktisk slipper og oppleve å miste igjen. Jeg ønsker meg sterkt en til og om det må bli desember ja så får det bli det.

Skrevet

Vi har vært ganske bestemt på å hoppe over nov,des og jan, men nå som det ikke har funket på 6-7 forsøk har vi sluppet litt opp for den tanken. Men vil nok hoppe over desember hvertfall. vi har ei datter på to fra før, født i okt. Vi fikk henne på 2. forsøk. Hadde etter planen ønsket oss mai 09 barn, men slik ble det ikke :-)

Skrevet

Samme problemstilling her.. vi har i utgangspunktet sagt at vi vil unngå november og desemberbarn.. jeg er født i februar og har vært veldig fornøyd med det ;). Mistet i MA i august og har ikke blitt gravid igjen etter dette..så nå er vi usikre på hva vi skal gjøre..om vi skal vente eller kjøre på.. har vel funnet ut at vi får ta en mnd av gangen og se hva vi skal gjøre..

Skrevet

samma når på året for meg, bare jeg blir gravid:) Og så synes jeg det er så fint hvis magen synes litt på sommeren. Synes det er så pent å være gravid, hehe;)

Skrevet

Tanken slo meg... og jeg ble litt usikker. Jeg har venta så lenge på å få med min kjære på dette. Vi har prøvd i 2mnd, det er jo ikke lenge i det hele tatt. Men jeg har ikke lyst til å vente enda lenger med å prøve. Og hvis vi venter, hva om det tar kjempelang tid? Er jo enig i at det hadde vært bedre meg januarbarn enn desemberbarn, men på en annen side er det ikke så farlig. Viktigste er å få barn. Født i februar selv, og er ganske fornøyd med det.. Var litt vanskelig dette... Men kjenner jeg meg selv rett, så blir det prøving ja.. Bare å sette inn støtet og håpe på oktober;)

Skrevet

Vi tenkte sånn med 1.mann, han blir nå 1 år 8.jan, så det var akkurat. Men denne ganger tenker vi ikke på det. Nå vil vi bare at lillegutt skal få en bror eller søster så fort som mulig :), uansett når det blir på året.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...