oleanna2005 Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Jeg trenger gode råd! Det er 2 uker igjen til lønning og jeg har ikke så mye igjen på kontoen. Ser IcA Maxi har 10 kroners tilbud kommende uke.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Handle inn for hele uka om gangen.. Umh også veit jeg ikke mere...
meg & to små vampyrer Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Kjøpe butikkens egne merker der man kan sparer man mye på. First price gulost er f.eks. ganske mye billigere enn norvegia eller synnøve. Bruke mindre kjøtt og mer billige linser og bønner. Ligger det tilbudsavis for ica maxi ute på nettet?
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Sjekk på www.eklame.no (eklame ja, ikke reklame) ;-)
indigo76 Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 Det var det en fantastisk side! :-) Takk Gjertrud!
Renate :-) Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Den var ikke dum...den siden altså... Mine sparetips er tenk over strømforbruket men dette får jo ikke umiddelbar virkning.... Handl på tilbud... Bak brød selv, lage hjemmelaget kjøttkaker og karbonader. Bruk opp igjen rester etter middag, f.eks rester etter stek kan bli lapskaus og rester etter pasta og kjøttdeig kan bli pizzahorn.
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 Det å lage maten selv, i stedet for (usunn) halvfabrikata er et godt tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå