jejeje Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Gutten i magen har hele tiden ligget med bena på min venstre side. Men fra og med i går så virker det nå som bena ligger på høyre siden. Jeg er 38+3. Kan dette stemme? Noen som har opplevd det samme?
Itsrejk Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Javisst kan han det. Trenger jo ikke å ha noe å si heller det da - så lenge han ligger i hodeleie. (Pjokken min snudde seg fra hodeleie til seteleie da jeg var 39 fullgåtte uker... Nå har jeg fire dager til termin, og han ligger både i sete og på tvers...)
jejeje Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2009 Merket du at han snudde seg til seteleie da? Kjenner jeg blir litt urolig for hvordan han ligger nå siden det plutselig ble anderledes. Frister litt å få de til å sjekke det på føden, men det er kanskje dumt?
Itsrejk Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Jeg merket at han hadde snudd seg, ja. Fikk plutselig en stor klump oppe ved ribbena (hodet hans), pluss at alle sparkene/bevegelsene plutselig var langt nede, og ikke oppe på sida mi der de hadde vært før. Hvis sparkene bare har flyttet seg over til andre sida di er det kanskje ikke noe å stresse med, men hvis du er usikker på hvor hodet er kan det jo være greit å sjekke for sikkerhets skyld. Du kan jo ringe føden og høre med dem? Kan godt hende du får en time for "leiesjekk" om du er urolig.
flypapir Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 Min lille snur seg frem og tilbake hele tiden, og det gjør meg småsprø! Den beste utgangsposisjonen er jo dersom de ligger med ryggen til venstre, så du får bare være glad om det er slik han har snudd seg..
jejeje Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2009 Jeg ringte føden i dag og har fått time hos gynekolog i morgen for å sjekke leie. Håper han bare har flyttet kroppen og at han fortsatt ligger i hodeleie. Men kjenner at jeg ikke kan stole på det uten å sjekke.
Itsrejk Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 Spennende... Håper du får positiv beskjed i morgen. Hold oss opdatert da!
jejeje Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2009 Ja jeg er veldig spent på å høre hvordan han ligger i morgen. Klarer ikke skjønne det lenger. Men bena eller armene er nå hvertfall på motsatt side av der det har værtr hele tiden. Kjenner også noe rare bevegelser langt nede på motsatt side av "sparkene". Og det er noe hardt høyt oppe i magen, men om det er hode, eller rumpe det skjønner jeg ikke noe av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå