Gå til innhold

Noen som har så stor mage som denne??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt ut bilde av magen på siden min (eller om det havnet i album??). Er bare 11+1, men har på følelsen at jeg er en smule stor i forhold til hvor langt jeg er på vei. Flere her som sier de har stor mage, ser dere også slik ut?

Jeg kan kanskje skylde på at jeg er annengangs gravid, samt venter tvillinger... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, det er sikkert tvillingmagen din;) Det var en fin mage da! :)

Ligger bilder av magen min på profilen min og jeg er dessverre ikke synlig gravid enda.

Er en uke kortere på vei en deg da, med 10+1.

Skrevet

jepp jeg har slik mage, men har ikke vert på ultralyd så vet ikke om det er 2. spent som bare det .men er jo nr 5 å til meg da.

Skrevet

Jeg er andregangs gravid i uke 10+3. Har lik mage som deg.

Har ikke vært på ultralyd enda. :) men satser på at det bare er en :)

Skrevet

Hei Megawhat. Jeg syns også jeg har ganske mye mage, jeg er i min 10 uke nå, så da stemmer det vel da, at vi skyter ut sånn :P Tvillinger her også. Er du spent? Mye dårlig?

Skrevet

Er ganske spent ja, avslappet enda og bare gleder oss, men det kommer nok mer spenning etterhvert. Har vært mye dårlig,kvalme og oppkast, men nå er det bare den evinnelige trøttheten som er over meg... slitsomt nok det. Men godt å være ferdig med kvalmen.

Har du doppler? Jeg har nå endelig funnet begge to med den. Så deilig å høre, og hører de ligger der og sparker. Har en på venstre side og en på midten,ganske høyt oppe. Livmoren er nå hard og poppet opp forrige uke,så er ikke bare luft lenger heldigvis ;) Skal på UL om en ukes tid når jeg er fullført 12 uker..

Skrevet

Det var en kjempefin mage du hadde der!:)

Tipper det ikke er så lett å vente de obligatoriske 12 ukene før du forteller det til folk med den magen...hehe;)

Jeg har foreløpig ingenting. Men det er greit det, kommer nok etter hvert, er jo bare 4-5 uker på vei:)

Skrevet

Åh jeg har nok fortalt det til alle allerede,så slipper å gjemme den ;) Har vært igjennom ett par runder med assistert befruktning, så de fleste rundt oss har fått med seg at vi har slitt noen år, og dermed også gleden vår over nå å ha klart det ;)

Skrevet

Å, da er det jo dobbel, nei trippel, nei enda mer babylykke for dere, hurra!:)

Gratulerer så mye, og lykke til videre med svangerskapet!:)

Skrevet

Utrolig flott mage:) Gleder meg til min blir så stor.... men det er nå en stund igjen...er fem uker i dag:)

Skrevet

Megawhat; Jeg har sendt deg en pm :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...