calla*høygravid:) Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Kan noen se en dato for når fødselen min starter? Og evt noe annet omkring fødselen?
calla*høygravid:) Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2009 Dytter litt til! Hadde vært morro om noen hadde svart!
MyB@by <3 Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 jeg får opp 28.... først kom januar, men så kom februar... så jeg har lyst å si 28 februar... når er termin? kanksje jeg får inn noe mer eksakt da? venter du jente?
calla*høygravid:) Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2009 Har termin 11 februar, så har siste "frist" den 25 februar. Vet ikke helt hva vi får enda!
MyB@by <3 Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 blir du satt igang viss ikke du føder før 25? her jeg bor blir man ikke satt i gang før 3 uker over termin.... men det er kanskje ulikt fra sted til sted... jeg føler iallefall tallet 28 veldig strekt...
calla*høygravid:) Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. januar 2009 Ja, vi blir satt i gang noen dager før overtidsdatoen her. Så den 28 februar er nok tvilsom Har selv troa på den 29-31 januar, har en sånn følelse. Takk for at du så på meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå