Gå til innhold

flere som bare tester neg på el tester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har brukt i flere mnd tester fra billig tester, og det samme gjorde jeg en i en lang prøve periode for noen år tilbake, har vært usikker innimellom om den har vært positiv, men aldri fått en test som er soleklar positiv.

synes jo de stripsene er vanskelig og lese..

det jeg lurer på om noen av dere har testet neg på strips for så teste pos på digitale,?

Har denne mnd testet med digitale el tester, så er litt spent om jeg får noe utslag på de, for den er det jo enten eller, altså lette og lese av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke erfaring med billigtester, men brukte CB denne måneden, og den er jo veldig enkel. Blir dem ikke positive så kan du prøve å teste morgen og kveld, for noen har kortere perioder med økt verdig. Hvis du ikke har prøvd dette da:)

Skrevet

har ikke prøvd og teste morning og kveld. og med en ustabil syklus så har jeg begynt og teste fra dag 6. og dette ble dyrt nok. CB digital tester jeg med. 200kr for 7 dager..er på dag 12, og begynner snart på min andre pakke med CB digital. sånne ting skulle man fått på blå resepten..hehe.. og gravitester for testomane.. :)

Skrevet

hehe, det er sant, blir fort dyrt da ja. Du kan jo også prøve å tempe?

Hvis det slår ut på CB, så får du ta en billigstrimmel neste gang du må på do, så ser du hvordan den billige er når du tester positiv på CB. :)

Skrevet

men hvis jeg skal tempe, så ser jeg ikke at jeg har el, før den er over, hvis du skjønner, og med uregelmessig sykluser så vil jeg vel aldrig se på tempene i forhold til og se tilbake på syklusene, og vite hvilken dag den kommer på, hvis du forstår hva jeg mener? litt vanskelig og forklare dette.. hehehe..

men hvis jeg er så heldig og få pos utslag på CB digital denne mnd, skal jeg sjekke med de billig strimlene også..det var lurt. :)

flere som bare tester neg på el tester? eller flere tips for og finne el?

Skrevet

Jeg bruker også CB digital. Fant ikke el i forrige gang, men denne syklusen fikk jeg positiv.

Men mente du at du kjøpte CB sine til 200,- per pakke? I så fall hvor? Det billigste jeg har sett har vært på Boots til 329,- (eller var dt 319,-....)

Skrevet

propella..

kjøper tester fra: http://www.billige-tester.no/ bestiller bare en pakke om gangen da slipper man toll. :)

når på dagen tester du? og hvilken dag starter du..? jeg bare håper jeg kan få pos utslag på de digitale, hadde vært gøy.

Skrevet

Trodde de bare hadde "ukjente" merker der jeg. Takk for tipset!

Jeg har vanligvis testet om morgenen, men nå har jeg skjønt at det lønner seg å teste senere på dagen. Så de siste gangene har jeg testet etter jobb.

Siden jeg ikke fant el. første runden begynte jeg nå på dag 10, mener det viste el dag 15 på ettermiddagen. Tok i tillegg en test om morgenen dag 16 og det viste fortsatt el.

Har hatt litt varierte sykluser etter at jeg slutte på minipilla i juli. Var 28 dager i høst, men de to siste periodene har jeg hatt 30 dager og deretter 31 dager.

Skrevet

Jeg har heller aldri klart å få helt klart tydelige positive svar med normale EL-tester, verken "normale" eller billigstrimler. Men nå har jeg prøvd CB Digital, og da kan man teste om morgenen, og så fikk jeg helt tydelig positivt svar! Har kjøpt de på billigtester. tror de koster ca 200 kr for en pakke. det er jo mye billigere enn på apoteket.

Lykke til!

Skrevet

så godt og høre at det er flere som tester neg på el tester, og at du har pos utslag på CBdigital. Tester du bare på morningen med CBdigital? Da har jeg et lite håp om og få til en pos el digital test jeg også, det blir spennende. Bestiller også fra billig tester, nå er jeg på dag 13, og snart på andre pakke med CB digital, får håpe det holder med to pakker.. :)

Skrevet

Testet negativt i en uke nå. Hadde EL i går, det kjente jeg. Hadde sex 1, 2 og 3 januar, fikk EL den 5 jan og sex i går kveld...hva er odsene for en evnt graviditet? Skjønner ikke hvorfor det ikke slår ut på disse strimlene??

Skrevet

Jippi.. jeg fikk en etterlengtet posetiv test på el idag tidlig. testet først med test fra billig tester, synes streken ble fort synlig og mye sterkere en test streken,, jippi, er det sånn de ser ut.. :) måtte da ta en cb digital også..hehe.. og den var jammen posetiv den også... Og idag har jeg vært skikkelig øm i nedre mage, og skikkelig murringer.. nesten så det gjør skikkelig vondt innimellom. Har aldrig kjent el før.

Da har dobbel kur med med pergo gjort susen for eggene mine :)

Hadde sex i går,og må nok ta en runde i kveld også..tihjii! Og i morgen:)

Skrevet

Sitter og smiler og ler for meg selv nå når jeg leser innlegget ditt, herlig! Da er det bare å satse alt på at det går bra ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...