2prinsesserogbim Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Endelig.... Testet pos 30 desember.... Gleder meg masse til tida fremover for jeg bare vet at denne gangen går det bra... Har prøvd i 2 år, hadde en SA i sommer... Så nå er jeg glad, jeg slipper resten av utredningen og ivf... Jeg vet at alt går helt fint denne gangen... Jeg visste i sommer at jeg ikke kom til å klare å holde på det, men denne gangen har jeg mye symtomer og er bare så lykkelig og jeg klarer glede meg allerede:)
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Velkommen hit, og gratulerer såå masse!!! Har du funnet ut hvor langt du er på vei da??
2prinsesserogbim Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2009 Er 4+4 tror jeg..... enn du??? Håper tida går fort nå fremover....
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Ok , jeg er 6 + 4 og syntes ukene går sååå sakte. Fant ut at jeg var gravid for 3 uker siden, så er ikke rart tiden går så sakte når man tester positivt ganske tidlig =)
2prinsesserogbim Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2009 Jeg håper vertfall tiden går fort..... Håper jeg også får det lettere i svangerskapet denne gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå