Mille** Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Blir liksom så god plass her syns jeg. Har kjøpt nytt teppe til salongen i dag og omregulert litt på sofaen, ble kjempefint her syns jeg. Har dere pakket bort jula? )
blond Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Juleserviset blir byttet ut litt om litt mens resten blir ei uke til. Juletreet begynner å bli nedtrykt, men har ikke mistet nåler enda. Når vi først har fått det julete i huset synes jeg det er greit å ha det slik en stund, men neste helg blir det bra å få det vanlig igjen.
Mille** Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2009 Vi har plasttre vi da, så skulle vi ventet til det begynte å drysse måtte vi venta lenge. ;o) Bor såpass trangt her at jeg beholder ikke juletreet lengre enn jeg må, dvs til rett over nyttår. ;o)
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Pakket vekk jula i går og det var helt greit. Godt med rene flater uten de røde dukene overalt Men er nå litt vedmodig tross alt da, synes jula i år gikk så fryktelig fort, rakk neste ikke blunke før den var over jo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå