Gå til innhold

Astrid Lindgrens verden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært på ferie i Vimmerbyen, og tatt turen innom Astrid Lindgrens verden? Var det bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var der for mange år siden da jeg selv var "liten" (12 år tror jeg at jeg var...) :) Og det var kjempe koselig der...veldig mye bra for barna :)

Skrevet

Jeg var der i 2002, syns det var helt nydelig der borte. Vi hadde fint vær, og det var så gøy å se disse man hadde lest så mye om når man var liten. Har et vennepar som var med oss, od reiste tilbake i sommer som var. De syns det var enda finere nå.

Skrevet

Ja, jeg var der flere ganger under oppveksten å det er en av de få stedene jeg sverger på å ta med meg mine egene barn:)

Skrevet

Vi var der med våre to barn i sommer. Det var en flott opplevelse. Mye å se på og en stor opplevelse for barna. Mine er 3 og 5 og vi har lest mye Astri Lindgren, samt sett endel på dvd. Jeg anbefaler gjerne Stadtshotellet som ligger midt i sentrum til overnatting. Der var det bare barnefamilier, og fin plass til å leke utenfor. Stor skute og 3 små hus. Det var lite trafikk i selve Vimmerby. Anbefales absolutt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...