Gull1 Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Etter å ha sjekket kjerringråd forumet, fikk jeg en ide`....En stor kopp melk + margarin, som kokes i 5 min. ( For sikkerhets skyld strødde jeg en ts kanel på toppen ). Dette drikkes (nytes) i selvvalgt tempo....å fytti katta.....hjelper dette så er det verd det, men hjelper det ikke.... ja da er det bare å vente videre er 40 + 3 i dag, og fryyyyktelig utolmodig. Det som forundrer meg, er vi gravide så "dumme" og desperate at vi går på dette?? hvid riene setter inn, skal dere jammen få vite det, he he
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Kjerringrådene hjelper ikke så mye... prøv heller å la mannen din sjekke åpningen din å evt tøye og bøye litt inni der. det setter fortgang i sakene.
Hakkamella Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Blærk! Tror jeg velger venting fremfor melk med smør i... GRØSSSSSS
kokosyklus Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Tøye og bøye?? Er du gal! Det er forbundet med høy infeksjonsfare! Vær forsiktig med hva du råder andre!! Mange tror at det er ufarlig siden man kan ha sex under svangerskapet. Men livmormunnen er lukket for en grunn- for å beskytte forsteret mot bakterier utenfra bla. Tøyer man og åpner ( noe som visstnok gjør j..... vondt) kan man tilføre bakterier via hendene sine. Det er en grunn til at dette er en STERIL prosedyre som utføres av helseperonell.. Det er mange kjærringråd, få av de virker:) Jeg masserte puppene mine den dagen jeg fldte, da satte veene igang etter 15 min, men da hadde jeg hatt små veer de siste to nettene så vanskelig å si om det var grunnen Man kan kanksje hjelpe til litt ved å sette i sving noen hormoner, men tviler på at den smør/melk oppskriften skremmer ut babyen:) he he he¨ Jeg er egentlig ikke tilhørende her inne... kun litt sentimental ettersom det nå er et år siden jeg fødte.. Lykke til alle sammen! Gjør hva dere vil, men ikke tøy og bøy på livmormunnen:)
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 kokosyklus Det fins ikke risiko for infeksjoner så lenge det er egne bakterier. Om du er nært termin å har mye kynnere å ikke vil reise på sykehuset med det første er det helt greit å la mannen din eller kjæresten din sjekke åpningen. Min jordmor sa at dette var helt greit så lenge man var forsiktig,vasket hendene å klipte neglene først. Med meg satt det i gang fødselen med en gang etter at mannen min hadde tøyd litt(han fikk instruksjoner fra jordmor). Jeg slet med kynnere fra uke 30 å var konstant på sykehuset pga regelmessige men ikke effektive rier. Etter uke 34 sa jordmor at det var lettere å sjekke åpningen selv sånn vi ikke kom inn så ofte.(tror hun var passe lei av å si til meg at det ikke var noe annet enn rier uten effekt). Dette er også det beste middelet for å få i gang fødselen isteden for å bli strippet og tøyd på sykehuset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå