Gå til innhold

Hadde du dratt til syden i uke 26/27? U/T

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå snakker jeg for meg selv. jeg ser ikke va problemet er å reise til syden i ukene 26-27, fly kan du fram til 4 uker før termin, men du må være forsiktig med va du spiser.

men jeg selv ville ikke reist, men jeg blir fryktelig reise syk når jeg går gravid, + den varmen tok knekken på meg her hjemme, så kunne aldri tenkt noe syden tur;)hehe. + når jeg var mye i varmen i mitt forrige svangerskap og trappet rundt fikk jeg 10 kg ekstra på kroppen med vann, vandrende vannballong;)

hehe men du kan få reise;)

Skrevet

Takk for det. Er ikke så redd for tropevarme nå akkurat, men litt norsk sommer hadde vært deilig i januar

Skrevet

Jeg hadde ikke reist, men det har vel en sammenheng med at jeg har en datter som er født i uke 30 og at jeg har hørt alle skrekkhistorier fra andre familier som lå på avdelingen sammen med oss. det verste er ikke flyturen, og blodpropp for å si det sånn....

Skrevet

Hei.

Vi skal til Bulgaria i juli, men har lyst å prøve å få en til nå, så hvis alt klaffer så er jeg en 6 mnd på vei når vi drar. Er litt skepsisk til det, men tror det skal gå bra. Det er vel bare å passe seg for hva en spiser og være nøye med hygienen.

Eller hva tror du?

Skrevet

Vi har tenkt oss til Kanariøyene. Tror både det og Bulgaria er ganske safe i fht mat om en tenker seg om. Vil ikke til Ryrkia, Egypt eller Tunisia nå....pga hygiene. Tror det skal gå bra jeg da...

Skrevet

Tror det skal være trygt der ja, tror ikke varmen blir noe særlig problem heller. Der er det nå basseng og sjøen en kan dyppe seg i. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...