Gå til innhold

noen som har vært i tunisia??

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi lurer på å legge ferien dit i år, men jeg lurer litt på hvordan det egentlig er der? har dere gjort dere noen erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vært der selv, men har en venninne som er gift med en derfra og som har bodd der.

Er et vakkert land som er relativt vestlig mht islam.

Skrevet

jeg har vært der. det er helt ok, men ikke et sted jeg ønsker og dra igjen. folka var hyggelige, og barnevenlig. men folk prøvde og lure oss for penger ved vær minste anleding og sånt irriterer meg grønn.

man kunne dra til markede med reiseselvskapet og da kostet det 200 kr per person, altså 600 kr for oss tre som reiste. vi dro alene og betalte 20 kr totalt i taxipenger... sånt var det veldig mye av.

Skrevet

Hvis man er ute etter typisk sydenferie vil jeg ikke anbefale det.

Jeg var der for noen år siden med søsteren min, vi tok utgangspunkt i en vanlig chartertur, hotellet var veldig dårlig (så ikke velg noe med 2 stjerner.....), matutvalget var ikke noe særlig og jeg synes det var veldig slitsomt med innpåslitne menn som stod og lagde sssssss lyd etter oss og kom med diverse kommentarer.

Men så reiste vi en del rundt og det var veldig bra!

Reiste blandt annet til landskapsområde Tataouine hvor Star Wars filmene er filmet inn, fasinerende!

Var en tur i hovedstaden og spiste på en fantastisk restaurant!

Skrevet

Ja, og må innrømme at jeg ikke syntes det var noe særlig. Kanskje vi bare møtte feil folk, men var ikke noe imponert over det vi så, de vi traff eller det vi spiste... hverken jeg eller mannen. Jeg har ellers reist en del i hele verden, men T. er faktisk stedet jeg er mest misfornøyd med. Men har hørt mange som synes det er flott, så du må nok reise selv for å finne ut hva du synes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...