power puff Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 hvor får man tak i ullpysjer til en grei pris? Synes de på nøstebarn er fine, men synes de er litt dyre. gutten min er 7 mnd og vokser fort ut av klærne!
gossegass Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Heldressene til Janus i krinkelull er også gode å bruke som pysjer. Veil 299, men nå får du dem litt på salg og.
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Krabaten.no Jeg kjøpte i litt stor str, og så bare brettet opp armer og bein litt, så varer de lengre før de blir for små Sånn ellers så tror jeg man får tak i på Cubus og sånn, men vet ikke kvaliteten på dem siden jeg ikke har kjøpt der selv.
Sylteflesk Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Jeg liker den til Janus, ikke i Krinkelull, men den vanlige (babyull?). Vi er vel på den 4. eller 5. nå av den, har gått hele veien fra str 60 til 90 (de er store i størrelsen, og man kan brette ned armer og bein når den begynner å bli kort, så de varer lenge).
du og jeg og vi to Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 Ja, vi bruker også den til Janus (vanlig ull), og Joha. Vi har en Janus i str. 60 og en i 80 og han har brukt først den ene og nå den andre fra han var 2-3 måneder gammel og frem til nå - han er 13 måneder og har fortsatt god plass i 80;)
power puff Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2009 supert! takk for tips. vi har den hele dressen i krinkelull, men har ikke tenkt på at den kan brukes som pysj også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå