Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Hadde sex rundt midnatt, og hadde noen kynnere etter det. Klokka 03 fikk jeg en kynner som var litt vond, og varte ca et minutt. Fikk flere med 6-7 minutter mellomrom og forsto etterhvert at det var rier siden de ble vondere. Blod/slim noen timer etterpå, og ganske mye ca 16 timer etter første rie. Vannet gikk ca 10 minutter før jeg fikk pressrier, på sykehuset.
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Med nr.1 var det vannavgang. Ble så satt igang med piller opp og drypp siden jeg ikke fikk rier. Med nr. 2 fikk jeg rier. De dabbet av etter en stund men tok seg opp igjen selv.
Gutt 05 og 08 Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 Begge fødslene startet med vannavgang, fikk rier ca 6 timer senere.
Itsrejk Skrevet 3. januar 2009 #6 Skrevet 3. januar 2009 Vannavgang - og så kom riene ti timer senere, og etter seks timer var pjokken ute. Men dette var en igangsatt fødsel (modningsgélé og hinneløsning over tre dager), så jeg er spent på hvordan det blir denne gangen.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2009 #7 Skrevet 3. januar 2009 jeg hadde er trøblete svangerskap med mye blødninger og fikk beskjed om å ringe sykhuset med en gang det kom noe blod. Så den morgenen kom det en dråpe og ringte fikk beskjed å kommme om jeg ble dårlig, følte meg ikke bra og reiste 2 timer senere, ble ikke sendt hjem. riene startet i 11.30 tiden og ble lagt inn da.
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #9 Skrevet 3. januar 2009 Først det jeg todde var kynnere, så litt blod og slim.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2009 #10 Skrevet 3. januar 2009 vannavgang så rier 8 timer etter. 55 timer etter var han ute.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 3. januar 2009 #11 Skrevet 3. januar 2009 Småvondt i ryggen. Merket det når jeg ikke fikk sove. Det viste seg å være rier, og en og en halv time etter den "småvondt i ryggen tingen" var han ute. Vannet gikk på vei til sykehuset som er en 20 min tur, og hodet var nesten ute når vi var i heisen til fødeavdelingen. Hadde vært inne på sykehuset i max 10 min når han kom ut
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2009 #12 Skrevet 3. januar 2009 Rier klokka 3 om natta, slimpropp klokka 9, baby klokka 3 om dagen
Musemor med tre søte små Skrevet 3. januar 2009 #13 Skrevet 3. januar 2009 Plask, der ble det vått på gulvet gitt............................... Så ringte vi sykehuset
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 3. januar 2009 #14 Skrevet 3. januar 2009 Slimproppen gikk kl 05.00, Lukas var ute kl 00.40 samme dag.Ikke særlig vonde rier før den siste halvtimen før pressriene begynte. Men pressriene varte nesten i 1,5 time og var ganske ubehagelige (for å si det mildt...) Alt ialt en flott fødsel
Sunshine med småtroll:) Skrevet 3. januar 2009 #15 Skrevet 3. januar 2009 Var på Ultra og begynte å lekke litt,men trodde det var litt utflod bare.Samborene trodde det var vannet,men jeg roet han ned og sa at det var det nok ikke. Etterpå satt vi på peppes og spiste nachos og merket at jeg fikk litt vondt i magen men trodde det var salsaen som fucka opp magen min litt,men regnet med det var rier etter hvert. Nektet å gå for jeg skulle spise opp Oreo Dreamen min.hehehe..Kl var ca 1930 da vi forlot peppes og kl 2230 var vi på føden;)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2009 #16 Skrevet 3. januar 2009 Nr 1: vannavgang, riene startet 4-5 timer senere... Ungen kom ut nesten 20 timer etter vannet gikk... Nr 2: vannavgang, riene startet rett etter vannet gikk, rett på sak med bare 4-5 min mellom fra første rie.. Ungen var ute 3 timer og 50 min etter vannet gikk...
Daglilje Skrevet 3. januar 2009 #17 Skrevet 3. januar 2009 Våknet midt på natta av sterke menssmerter som tok seg opp til rier
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2009 #18 Skrevet 3. januar 2009 Min startet med vannavgang, litt og litt gangen, opptil flere ganger. Så bar det avgårde på sykehuset, der jeg blei liggende i ett døgn med modningsrier før de satte meg i gang, noe som gikk ganske kjapt. Dette var 2 uker før UL termin, og dagen før min mens termin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå