Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde premature rier i uke 33 og er nå i uke 35. På tirsdag gikk slimproppen og siden da har jeg hatt en god del rosa, slimete utflod. I dag har det i tillegg kommet en god del blank, tyntflytende væske. Siden tirsdag har jeg også hatt uregelmessige sammentrekninger av varierende lengde og smertenivå. Noen varer godt over 1 minutt. Disse sammentrekningene i kombinasjon med hoste gjør det svært vanskelig å sove. Har ikke sovet mer enn to timer de siste to døgnene.

Jeg ønsker selvfølgelig at den lille skal få bli i magen så lenge som mulig, men føler ikke at jeg holder ut med dette mye lengre.

Er det noen som har opplevd noe lignende eller har noen trøstens ord? Er det sannsynnlig at fødsel er rett rundt hjørnet? Kan det gi seg? Synes det er så rart at sammentrekningene aldri blir sterker eller mer regelmessig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vært i din situasjon, men jeg skjønner at det der må være slitsomt. Kanskje du skal ta kontakt med lege/jordmor/føden og forklare hvor sliten du er? Jeg tenker at de kanskje kan hjelpe deg med noe som stiller riene - og ikke minst hosten - slik at du får sovet litt mer? Skader ikke å ta en telefon i hvert fall.

God bedring! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...