Gå til innhold

1 års kontroll


mamma til søte små

Anbefalte innlegg

Noken som har fått time til det?

 

Vi fikk lapp i posten i dag, skal 20 januar.

Med lege og vaksine, kan ikkje sei eg gleda meg. Men det har gått fint med dei andre vaksinene, så går nok bra dinna gangen og:)

 

Men vurdera å vege ho på tirsdag, sia vi ikkje har vegd ho sia 15 november. Ho skal egentlig vegast en gang i mnd. Er jo ei stund til 1års kontrollen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal i uke to... :o)

 

Om du har vekt hjemme så kan du jo veie deg selv først og så deg selv med henne på armen... Men du vil kanskje ha litt mer nøyaktig vekt enn som så?! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gjort det om vi hadde hatt vekt heime:)

Skulle nok ha ønska meg det til jul, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk alle mine timer til og med 15 mrd. kontroll første gangen jeg var på helsestasjonen i januar i fjor :-) Vi skal neste uke. Jeg har ikke veid henne siden oktober, tror jeg. Er det noen særlig grunn for at jenta di skal veies en gang i måneden? De legger jo ikke på seg i så høyt tempo lengere, men det er jo altid kjekt å følge med på vekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho har aldri gått opp i vekt sånn som dei helst vil på helsestasjonen, så etter siste kontroll på sjukehuset sa sei der at vi skulle vege ho en gang i mnd for å følle med at ho går opp. Ho va innlagt på sjukehuse i juni å etter det har vi gått på kontroll på sjukehuse fram til november. Ho gulpa fra ho var født til ho var ni mnd, å dei fant aldri ut grunnen.

Ho hadde en periode der ho gikk ned og, så derfor dei vil følle med:)

 

Vart vist litt rotete det her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på kontroll i dag. Fikk vaksine, stakkar :(

 

12 kg, 81 cm og 49,5 rundt hodet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...