Gå til innhold

Lei, råd ønskes.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnefar vil ha hovedomsorg til barnet ( noe jeg gav ham ) men så plutselig sier han at han ikke klarer det alene og at jeg ikke får flytte hjem ( han banner til meg, sier mye stygt ) foran andre er han høfligheten selv og virker så ansvarsfull..

må flytte hjem fordi jeg ikke har økonomi til å klare alt alene, der er foreldrene mine med åpne armer og to egne sove rom til meg og barnet. Slik kan jeg få spart opp penger med tanke på en økonomisk framtid for oss.

Barnefar slenger mye stygt og sier at jeg ikke får lov, han styrer og har alltid styrt livet mitt, psykisk mishandling. Hvordan skal jeg forholde meg til han?

Jeg VET han tar seg GODT av barnet, det er JEG som alltid får ungjelde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde kontaktet familievernkontoret.

Skrevet

har dere vert til megling på familievernkontoret?? I såfall ville jeg kontaktet dem slik at dere får skrevet en ny avtale.

Bor dine foreldre og barnefar langt ifra hverandre, eller kan dere evt få til et form for samarbeid???

Viktig at du har støtte og evt har med deg noen som kan støtte deg når du snakker med han - i og med at han viser at han er 2 forsjellige personer utad og sammen med deg.

Lykke Til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...