to jenter og ett gull i magen Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 er det på dag 14 fra positiv test eller fra selve el dagen? jeg har prøvd siden september, opphold en mnd. jeg mister motet jeg da:( hatt sex torsdag og i går. a i dag og i morra. holder det tror dere?
melkekua™ Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Det vanlige er 12-16 dager etter el.dagen...kommer litt an på hvor lang lutealfase du har. Du har vel gode sjanser siden du hadde sex noen dager før el ) og hvis du har sex idag (el.dagen) og imorgen. Synes ikke du skal mistet motet ennå, med andremann her satt ikke spiren før i 13pp :-s Spiren sitter snart skal du se ;o) Lykke til med testing når den tid kommer.
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Vi holder også på å prøver og er inne i 3.PP og har første mnd med EL-test, begynte å teste i dag men forventer ikke at den er poitiv før tirsdag ca. Er vel 14 dager etter EL dagen man skal få mens, er det ikke? Jeg har alltid vært så punktlig med denne mensen min, men etter at jeg tok ut spiralen å vi begynte å prøve så har den hoppa nå siste gangen, kom da 3 dager før den skulle, så tenkte at da er det greit å teste EL for å se hva som skjer denne gangen. Føler meg mye roligere også når jeg tester EL. kjenner jeg Spiren din sitter nok snart skal du se, og med det dere alt har gjort og planlegger å gjøre, bør sjansene være gode for at spiren skal sitte, så da er det bare å kose dere og krysse fingrene
Gjest -<<- Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 14-16 dager etter eggløsning er det vanligste, men det kan være ned i ti dager eller opp i atten uten at det er unormalt. Du har antagelig eggløsning i morgen en gang.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2009 takk for svar:) første gang el testen har blitt positiv så fort:) før det hadde gått fem min..jeg skal ut i kveld så får håpe mannen er villig når jeg kommer hjem i natt he he:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå