tre små... Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 hvilken bil har dere i såfall? skjønner ikke hvordan vi skal få plass til tre bilseter.. må vell kjøpe ny bil..
3b@rnsmor-30* Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 vi venter nr tre til sommeren. har en vw passat og satser på å få plass til tre seter i baksetet....
Hønemor&guttaboys Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Jeg har 4 små, så vi har en 10seter, men jeg har kjørt med 3 bilstoler bak i flere biler. Bl.a. en styggammel bitteliten toyota corolla kupè, og vår citroen xantia. Vi har acta graco bilstoler. Du må bare prøve om det er plass; enten går det, eller så går det ikke!
tre små... Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2009 hehe.. ja det er sant det... blir dyrt å skulle bytte bil også.. men må man så må man...
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 VW Caravelle med 8 seter. Har 2 barn på 1år og 1 på 3 år.
Miss Foster Skrevet 3. januar 2009 #6 Skrevet 3. januar 2009 Jeg har 3 små barn, og kjøpte en Kia Carnival (7 seters). Er kjempefornøyd med den ) Dårlig bagasjerom-plass, men utrolig romslig mellom seteradene.
Nillo Skrevet 3. januar 2009 #7 Skrevet 3. januar 2009 kjøpte ww touran når vi fikk minstemann, fikk plass til eit babysete, eit mellom sete, og ei pute med rygg. Litt trangt å feste belte på puta med rygg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå