Gjest Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Har endel mensensmerter og press i korsryggen. Akkurat som om de strammer seg rundt livmora. Jeg kjenner at jeg har en livmor på en måte, som om man kjenner muskler man er støle i. Hvor lenge varer disse mensensmertene?
Magica_fra_tryll Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Jeg har også disse smertene. De kommer og går for min del :-) Fikk beskjed om at det er livmoren som utvider seg og lager mer plass til nurket. Aner ikke når det gir seg...Synes egentlig det bare er deilig å kjenne at noe skjer "nedi der". :-) Er mest sannsynlig 4/5 jeg også...
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Så morro og spennende dette er, husker jo ikke fra forrige gang selvom det are er 18 mnd siden fødsel. Man glemmer så fort. Jeg syns også det er deilig at det skjer noe og at jeg kjenner meg gravid;) På babyverden står det at jeg er 4+1. Men jeg er 4+2. Og på bim står det at jeg er i 5. svangeskapsuke...hmm...Forstår du dette?
Magica_fra_tryll Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Hehe, nei dessverre :-) Jeg blir veldig forvirret av alle disse ukene...mamma uker og baby uker og EL og IKM og...hehe. Jeg er ny i gamet ! Jeg skal forhåpentligvis på Ultralyd ( eller UL neste uke for å få vite nøyaktig hvor langt jeg er på vei. Kroppen min lever sitt eget liv og syklusene går litt sånn som de vil. Så det er nesten umulig for meg å regne det ut på egenhånd. Jeg tenker nurket kommer når det vil, uansett hvor mye vi regner på det ;-)
Magica_fra_tryll Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 Men... er du 4+1 eller 4+2, så er du jo vell uansett i din 5 svangerskapsuke? Siden du er over den 4 uken? :-)
*tullemor* Skrevet 3. januar 2009 #6 Skrevet 3. januar 2009 Kommer på besøk fra 2 trimester Jeg har slike mensensmerter enda, og jeg er 12+6. Det kommer av at det strekker seg og lager mer plass ja Det vil si at du er 4 uker og 2 dager inn i den 5 uka.. Så derfor går du i den 5 svangerskaps uken... Hvis du skjønte hva jeg mente nå
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #7 Skrevet 3. januar 2009 Aha;) Tusen takk for svar jenter. Nå forstår jeg. Jeg kjenner meget godt at det skjer noe nedi der ja..hehe. Så spennende med UL så tidlig. Husker jeg var på Ul i uke 6 forrige gang. Så en bitteliten klump og hjertet slo;) helt utrolig. Skal jeg si til folk at jeg er 4 eller 5 uker på vei når de spør?
*tullemor* Skrevet 3. januar 2009 #8 Skrevet 3. januar 2009 Jeg hadde sagt 5 uka.. høres lenger ut hihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå