Gå til innhold

Jeg kjenner babyen!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er helt rart!! Jeg har lenge kjennt sånne rare "prompe" bobler nede i magen, og siden jeg har hatt en del løs mage har jeg trodd det var d, men NÅ har jeg funnet ut at det er ungen!!!! Det føles veldig som om det er en liten fisk inni der....jeg er 17+3 i dag (etter tili UL) hvis jeg ligger på ryggen etter at jeg har sittet en stund er det akkurat som den spreller med beina!! Jeg har hatt en følelse av at den ligger med ryggen opp , slik at den "kulen" jeg kjenner om mårran er ryggen til babyen!! Dette er sprøtt å deili!! Jeg tenker mye fortiden, på MEGET snåle ting, drømmer helt ville drømmer om at jeg glemmer at jeg er gravid å drikker vin å så finner jeg det ut når jeg er full osv! å så drømmer jeg at vi SER ungen på 3D MED farger......den har svart hår osv..... det er en gutt hver gang, men jeg er sikker på d er ei jente! dette er snåle greier!! Men er det noen her som har den der linken til den artie sida der det var så bra bilder av 3D? det var liksom fra uke til uke med 3D og 4D bilder...med forklaring, tror den var ameirkansk..... Anyways: lykke til videre til alle dere snupper som har kul på magen!! ET spm til foresten: tørr dere å ligge på magen? jeg slutta med det fordi det var ekkelt en stund, men nå er det ikke så ekkelt lengre, nå er jeg bare redd jeg klemster Lillemor..... og hvor vanlig er det å få se kjønn på ordinær ul? hjelper det å drikke litt brus før man går inn, slik at den blir vilter!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha :) Måtte le av de drømmene dine. Har helt sinnsyke drømmer selv, HVER natt. Drømte i går at jeg var i thailand og drakk vin hver kveld,for så å plutselig innse at jeg var gravid! for det hadde jeg jo glemt ut...hihi ;) Jeg er 15 uker og har også en liten "fisk" i magen :) Er helt herlig å kjenne. Jeg venter nr. 2, så denne gangen er jeg ganske sikker på at det virkelig er babyen jeg kjenner :)

Skrevet

ligger du på magen!? jeg klarer å ligge på magen, men er usikker om det er OK......

Skrevet

Det er ok og ligge på magen:)

Skrevet

kan den ikke bli skvisa inni der da? mellom madrassen og ryggraden min?

Skrevet

Bare å ligge på magen sålenge du syns det er behagelig.

Jeg gjør det veldig lite, for jeg syns det er rart, vet ikke helt hvorfor.

Gleder meg til å kjenne liv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...