Gå til innhold

Hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt usikker her, lå med omgangsyke i går, og vært ganske slapp i dag.. Men det jeg er litt bekymret over er at jeg har veldig vondt øverst i magen og i veldig brystsmerter som kommer og går..Pluss at urinen er veldig mørk..

Så det jeg lurer på er om jeg burde reise på legevakta eller se det ann litt, er det grunn til bekymring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er foresten i uke 33+ 2

Skrevet

Ring legevakten hvis du er usikker, de har sikkert svar på dine spørsmål. Om ikke annet så kan de antageligvis berolige deg. Ikke engste deg unødig.

Skrevet

jeg hadde omganssyken for endel uker siden og hadde enormt vonde kramper øverst i magen og følte meg helt elendig,,, jeg ringte legevakta i tilfelle det var noe annet en omgangssyken, de ba meg komme ned med en gang for og utelukke fks for tidlig fødsl eller andre ting som har med graviditeten og gjøre. jeg ble så godt tatt vare på og ble lagt på eget rom hvor de tok blodprøver, urinprøver kjente på magen osv... jeg fikk så god oppfølgning og de sendte meg meg hjem igjen når de hadde utelukket at det var noe annet en magevirus. jeg synes absolutt du skal ringe de og ta en tur,,, for etter jeg hadde vært der ble ting så mye lettere når jeg viste at det ikke var noe farlig. de sa at når man er gravid kunne fks omgangssyke gi andre symptomer en ellers så derfor fikk jeg de ekstremt vonde krampene også. lykke til klem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...