Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Hvordan er det med deg???? har du hatt en fin jul? Deg og barnefaren,hvordan er ståa der??? Håper du er lykkelig med valget ditt,du kommer til og klare deg så fint;)
Stine? Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Heihei:) Joda, går bra med meg. Bf har flyttet ut da, men jeg bor nå alene og hele familien er engasjerte i det som skjer. Er fortsatt venner så han deltar på alt av undersøkelser og kontroller, så det setter jeg pris på Er veldig fornøyd med valget mitt, og vet at det var det rette:)
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2009 Å så godt og høre at du har det bra;) Historien din har engaskjert meg mye. Har faktiskk ofte tenkt på deg. Godt dere er venner,kan jo hende at han tar til fornuft når tingene roer seg og han får bearbeidet alt. Godt du har familie rundt deg som støtter deg. Mange uker er du nå? ikke så lenge til Ul heller nå... Spent på hva det er eller?
Stine? Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Hehe, takk for omtanken:) Har hjelpet meg masse og delt tankter og ting her på bim:) Håper jo en dag at vi kan være sammen igjen og oppdra barnet sammen og få flere søsken til h*n som kommer i juli:) På mandag nå er jeg 14 uker på vei, og skal på min første kontrolltime på tirsdag, får nok time til ultralyd etter det:) Håper det skjer i slutten av denne mnd:) Er skikkelig spent på hva det blir.. Har hatt jentefølelse fra dag èn, men blir så klart glad uansett:) Enn der?
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2009 Blir spennende med kontroll;) Er formen din bra eller? Jeg er 16 fullgåtte uker på tirsdag. Skal på UL 22 januar. Var på Volvat her om dagen,da lurte gyn på om det var en liten jente i magen;)så spent på om det stemmer. Har jo en jente på 3,5år fra før.
Stine? Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Ja, gleder meg til kontrollen:) Håper på Ul time kjempegfort:) Formen har vært upåklagelig:) Vært i super form hele svangerskapet. Hatt ømme pupper, sliten og trett,men ellers i kjempeform:) Glad jeg slipper kvalmen:) Så gøy:) Gratulerer da:) Gleder meg virklelig til å se hva det blir:) Håper de ser det på den ordinære ul:) Hva hadde du trodd på forhånd da?? Er spent på om "følelsene" mine om kjønn stemmer:) Det stemte hos min mor med hennes barn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå