Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Her må jeg nå bare skryte litt av meg selv.. Jeg har stått på hele året. Spist sunt, trent men koset meg i helger og ved spesielle anledninger. Jeg har gått ned 10kg på nesten ett år jeg begynte vel ca 20 januar 2008, og har gikk på vekta igår, akkurat 10kg mindre. Nå er neste mål å gå ned 5 kg til sommeren. Da skal sommeren nytes med en trivsels kropp, og deretter skal vi prøve å få en til over sommeren. Da skal jeg være fornøyd med utgangspunktet for en ny graviditet. Er det noen som var med meg i begynnelsen av året på trivselsvekt jentene som har noen resultater og skryte av?
solemio Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Så flink du har vært! Jeg var ikke med annet enn som leser på trivselsvekt tråden 2008,- og bør nok være med på en trivselsvekttråd i 2009.... Men altså: utrolig bra av deg!
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Jeg var! Så flink du har vært ) ) Stoppa opp med vektnedgang i juni, men gikk ned 23 kg frem til det, og har holdt vekta siden. (med "vanlig" mat) Nå er jeg på'n igjen på slankern!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå