Gå til innhold

HJLEP..utfylling av permisjonspapirer.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke fastlønn,men timeslønn.

Jobber i snitt 22t i uka.

Kan jeg levere selvangivelsen og lønnslipper fra hele 2008.

regner dem da snittet av den beste lønnen for meg???

Skal ikke levere inn papirene ennå,men begynte brått og tenke på det,da en veninne ringte om hjelp til utfyllingen.

Nav har plikt til og regne ut det beste snittet for meg??

Kan også velge og regne ut fra flere år tilbake 07 og 08 og ikke bare de siste mnd???

Tjente nemmelig bedre for rundt 1,5år siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du har timelønn, og ikke fastlønn, skal det tas ett snitt av de siste 12ukene. altså, oktober-desember. Det var det jeg fikk beskjed om, jeg er frisør og jobber på provisjon, så lønnen er aldri lik.

Skrevet

Oki,men jeg har vært 50 og 100% sykem siden oktober begynner og jobbe 50% igjen på mand.

Da blir det bare det jeg har fått i syke penger da eller???

Arb giver har jo sendt inn lønns og skatteopplysninger på meg.

Men,ser at jeg må sende ved lønnslipper og jeg har jo da ikke fått det og i sommer hadde jeg jo hatt en del ferie,så lønner seg jo ikke for meg:(

Men,skal fylle ut alt jeg kan og ta med kopier ned,så får dem finne ut hva som er best for meg.

hater virkelig slik papirmølle dritt:(

Skrevet

HVIS det hjelper deg ber du arb.giver fylle ut skjema på nytt og sende til nav, hvis du får en høyere lønn av det, ellers trenger du ikke, IOM at nav allerede har papirer på deg. Det skriver du bare på at dette er bare X% lønn. jeg er også 50% sm, og får halvparten fra nav, og halvparten fra arb.giver! gagner det deg, så ber du arb.giver fylle ut på nytt, det gjorde min med glede. (det var faktisk hun som foreslo det!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...