Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 jeg skulle på butikken og kom bare rundt hushjørnet så ramlet jeg på isen. datt rett på knærne. typisk. jeg er 18 +3 men trenger jeg og kontakte legevakten? jeg datt ikke på magen men holdt på og ramle på ryggen men klarte og rette meg opp slik at jeg datt på knærne.
Musemor med tre søte små Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Babyen ligger trykt inni magen omgitt av masse beskyttende vann, og du falt ikke på magen. Dette går bra. Ingen grunn til bekymring.
skorpionfruen Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Tror nok hellokitty har rett. Magen fikk ingen slag og da skal det vel mye til. Men ring legen om du vil være sikker. En telefon skader da ikke
lchristin-nydelig tulle Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 dem sier det at så sant du ikke har smerter i magen trenger du ikke kontakte føden, men så fort du kjenner smerter så må dem kontaktes!!
Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 kjenner ingen smerte i magen og babyen sparker som bare d inni der. så tror nok d gikk bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå