Gå til innhold

Gravid og bryllup, hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså planen var at vi skulle gifte oss til sommeren, men nå har jo jeg tremin 31 august. Ville dere ha utsatt bryllupet, eller giftet dere som gravid?

Vet ikke hva jeg vil egentlig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :)

man må jo gjøre litt som en føler for!!

Jeg skulle egentlig gifte meg i 05 på sommeren, men så ble jeg gravid i feb, med termin i nov, så jeg utsatte brylluppet et år, det var det beste for oss, og jeg var ikke så spes kåt på å gifte meg med den magan liksom hi, hi, hi :)

Skrevet

Nei også vet man jo aldri hvilken form man blir i. Det letteste og beste blir vel å gjøre som deg å utsette det en stund. Få normal kropp igjen og ikke se ut som en flodhest på bildene hehehe.

Skrevet

jeg giftet meg da jeg var 7 mnd på vei,2.juli. hadde aldri gjort det gravid igjen for å si det sånn. jeg føler jeg gikk i min egen transe den dagen og var helt døds sliten etter dagen. dagen etter gråt jeg masse, for jeg følte dagen var over uten at jeg var helt med.. så jeg anbefaler på det sterkeste å vente med det. jeg skulle absolutt være gift før barnet kom,det resulterte i at dagen langt ifra var en av de beste. det var også supervarmt den dagen, så alle fløy rundt ålufta for jeg holdt på å svime av under middagen. hehe..så vi har bestemt oss for å ta det igjen etter 10 år,så vi kan oppleve det på den riktige måten=) blir nok ikke kirka, men festen. kirken var jeg jo meg selv og husker alt, men resten av dagen var jeg såååå sliten av alt så jeg fungerte ikke. ikke noe minne å ha med seg videre for å si det sånn.

men for å ha det sagt så er jeg glad for at jeg er gift med mannen jeg er gift med, selv om jeg i denne tiden,8mnd, er ganske lei av rotete mannfolk(hormoner) hehe... men ville ikke byttet mannen mot noe i verden og er stolt av å være gift med han. =)

ønsker dere lykke til med livet, planene og babyen!

Skrevet
Ja det var vel det jeg fryktet. Da er det best å utsette så man får være med på denne dagen som skal være kun en gang i livet. Orker ikke gå der med hetetokter, kvalme, bekkenløsning eller hva annet det måtte være bare for at man er utslitt :) Får vente til bollen er ute også får den være med istedenfor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...