Gå til innhold

sykepleiere? hvor er dere fagorganisert?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykepleierforbundet.

Skrevet

Er bare student, men har studentmedlemskap i Norsk Sykepleierforbund, kommer trolig til å fortsette med det også når jeg er ferdigutdannet.

Skrevet

NSF

Skrevet

Var organisert i sykepleierforbundet fra jeg jeg var student i 2003 til høsten dette året. Men etter det elendige, latterlige lønnsoppgjøret, meldte jeg meg ut. Syns sykepleierforbundet får utrettet fryktelig lite, ihvertfall i forhold til lønn og tillegg. Er ikke interessert i å betale en dyr kontigent for ingenting.

Skrevet

ja.. har tenkt litt på akkurat det der.. føler liksom ikke de får gjort stort.. har selv vurdert fagforbundet men vet ikke om det er noe bedre?

Skrevet

Jeg hadde litt den samme oppfatningen som deg, lurte på hva jeg fikk igjen for pengene. Men da jeg var i permisjon fikk jeg problemer med å få utbetalt permisjonspengene jeg hadde krav på. Prøvde flere runder selv uten å lykkes i forhold til arbeidsgiver (og jeg er flink til å snakke for meg). Kontaktet da NSF, de måtte riktignok også snakke med dem i to runder og da fikk jeg utbetalt dagen etterpå mange tusen kroner. Ikke vurdert å melde meg ut etterpå:)

Skrevet

NSF, og fordi jeg var med i NSF i 2008 så gikk jeg opp 40 000,- i lønn. Det har ikke de spl. jeg jobber sammen med, som er organisert i andre forbund, gjort. Så hurra for NSF.

Skrevet

NSF, man får jo også fradrag på skatten for noe av kontigenten

Skrevet

nsf. Men de roter forferdelig med kontigent og betalinger, har flere ganger fått regninger på flerfoldige tusen kroner pga at de roter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...