*kleopatra* Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Har ikke spesielt mange graviditetssymptomer enda, bortsett fra litt større og ømme pupper. er nå 5 uker og 4 dager på vei. Det eneste som bekymrer meg er at jeg stort sett bare kjenner "aktivitet", dvs. murringer og stikkinger på venstre side nederst i magen - og nesten ingenting på høyre side. jeg vet at jeg hadde EL på venstre side da... Kan dette ha en sammenheng, eller kan det være symptomer på ex.u? blir kjempeglad hvis noen kan svare på dette, er litt bekymret...
Trilletrill Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Bekymr deg ei, jeg har også murringer kun på venstre side. Noenganger har det blitt riktig ille! Leste at det er fullstendig normalt, ingenting galt. Jeg er nå 10+1 uker på vei og har igrunn kun ømme pupper og litt murringer som symptomer igjen. Blir ikke så kvalm lenger selv om tanken på endel mat gjør meg fortsatt kvalm (især junkfood...Ugh!!). Hvis det derimot begynner å blø ville jeg tatt turen til legen med en gang og sjekket det ut. Lykke til
alenemed1. ♥ Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 jeg har også stort sett bare murringer og stikninger på venstre side. en hel haug av andre symptomer ( 5+6 uker på vei)også da men spurte legen om magevondten og han sa det var helt normalt å bare kjenne det på en side. Tror ikke du bør bekymre deg men ta helle kontakt med lege om du fortsatt er usikker, det kan jo ikke skade
*kleopatra* Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2009 tusen takk for svar, nå ble jeg letta! Satser på at alt er normalt, selv om jeg kjenner fint lite av andre "klassiske" graviditetssymptomer. :-) Lykke til dere også! Stor klem fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå